Zapowiedź aktualizacji 0.20

Witajcie,

Jesteśmy szczęśliwi, iż możemy ogłosić następny dodatek do Armored Warfare – Aktualizację 0.20! Aktualizacja 0.20 podąża kursem wyznaczonym przez Aktualizację 0.19 “Tanks Reloaded” poprzez wprowadzenie kolejnych nowości, które bazują na podstawach Balansu 2.0.

Jedną z najczęstszych informacji zwrotnych jakie otrzymywaliśmy od nowych graczy, jak i weteranów, była ta dotycząca interfejsu garażu – był on uważany za zbyt nieczytelny i mylący.

W związku z tym, jednym z priorytetów ostatnich miesięcy naszej pracy było wprowadzenie nowego interfejsu garażu, który drastycznie poprawi doświadczenie graczy poprzez wprowadzenie bardziej intuicyjnej metody zarządzania pojazdami, trybami gry i wszystkimi innymi systemami akcesoriów. Jesteśmy szczęśliwi, iż możemy przedstawić wyniki naszych wysiłków w aktualizacji 0.20!

Do głównych elementów aktualizacji 0.20 zaliczają się:

  • Nowy interfejs użytkownika
  • Zaktualizowany garaż
  • Dalszy rebalans pojazdów w oparciu o Balans 2.0
  • Nowa mapa PvPTropikalne wybrzeże

Prosimy pamiętać, że duża porcja planowanej zawartości, jak na przykład linia środkowoeuropejskich AFV i TD, trafi do gry po wprowadzeniu 0.20.

NOWY INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Garaż to pierwszy ekran jaki widzi każdy nowy gracz, w związku z tym jest to jeden z najważniejszych elementów Armored Warfare. Wlicza się w to zarówno wygląd garażu jak i jego interfejs.

W aktualizacji 0.20 interfejs użytkownika przejdzie znaczącą przeróbkę. Oto kilka przykładów:

  • Nick oraz portret gracza został przeniesione do niezależnej podstrony zwanej Profilem.
  • Blok załogi i dowódcy został przeniesiony na lewą stronę ekranu
  • Parametry pojazdu zostały przesunięte na prawą stronę ekranu
  • Kompletna graficzna przeróbka interfejsu użytkownika

I wiele więcej. Mamy nadzieje, że zarówno nowi jak i starzy gracze, uznają nowy interfejs za bardziej intuicyjny i wygodny.

ZAKTUALIZOWANY GARAŻ

Wraz z nowym interfejsem użytkownika zostanie wprowadzona nowa wersja garażu – teraz możecie sprawdzić jak wyglądają Wasze pojazdy, gdy są zaparkowane na zewnątrz garażu. Ale to nie wszystko w tej kwestii. W przyszłości możecie spodziewać się większej ilości sezonowych garaży!


Garaż oraz interfejs użytkownika


MAPA PVP „TROPIKALNE WYBRZEŻE”

Witajcie w Port Antonio, dowódcy! Ten tropikalny raj kryje w sobie tajemnicę – tajemnicę za którą kilka dużych ugrupowań najemników jest gotowe zabijać i umierać. Nasz wywiad sugeruje, że były naukowiec technicznego oddziału Lodestar zbiegł tu z paroma swoimi kolegami zabierając ze sobą, w charakterze ubezpieczenia na życie, ważne dokumenty.

Człowiek dawno zniknął, ale krążą pogłoski, że zdołał ukryć dane, gdzieś w tym obszarze. Zabezpiecz wyznaczoną strefę i odzyskaj dokumenty za wszelką cenę!

Mapa „Tropikalne Wybrzeże” jest dość otwarta, ale miejska zabudowa pośrodku zapewnia dużo możliwości osłony dla posuwających się naprzód cięższych i wolniejszych pojazdów. Oskrzydl swoich przeciwników wykorzystując do tego piękne, długie plaże lub zaskocz ich od strony budynków. Każda klasa znajdzie swoją rolę na polu bitwy. Mapa oferuje zarówno standardową rozgrywkę jak i tryb bitwy spotkaniowej.


Galeria


DALSZY REBALANS W OPARCIU O BALANS 2.0

Jednym z aspektów Balansu 2.0, z którego nie jesteśmy całkowicie zadowoleni, jest rola niszczycieli czołgów na polu bitwy. W aktualizacji 0.19 czołgi lekkie – dzięki wysokiej mobilności, gąsienicom oraz doskonałemu kamuflażowi – stały się w istocie lepszymi maszynami do walki z ukrycia niż obecne TD.

Poza tym zauważyliśmy następujące problemy:

  • Pociski kierowane są doskonałe kiedy używasz ich podczas postoju, są jednak bezużyteczne w szybkiej walce
  • Pożary silników są za bardzo uzależnione od typu pocisku, i niezbyt wystarczająco od typu silnika. W rezultacie niektóra amunicja powoduje za dużo pożarów, podczas gdy inna w ogóle nie jest w stanie go wywołać

Jeżeli chodzi o rolę niszczycieli czołgów. Postanowiliśmy zaimplementować system ready rack w niektórych pojazdach, które posiadały go w rzeczywistości (przykładowo LAV-600), zwiększy on ich wartość DPM. Inne TD, aby uczynić je bardziej konkurencyjnymi, zostaną zrebalansowane pod większą wartość obrażeń na minutę.

Idea, która stoi za tą zmianą, polega na tym, aby dać niszczycielom czołgów zdolność zadawania sporych obrażeń w krótkim czasie. Będzie to swego rodzaju dodatek do ich „niewykrywalności” i celności. W rezultacie powinny się one bardziej wyróżniać na polu bitwy.

Celność PPK i mechanizm zagłuszania również zostaną poprawione:

  • Rozwiązaliśmy problem, który sprawiał, iż używając PPK często „przestrzeliwało” się. Sprawiało to, że celowanie w górne partie wieży było bardzo trudne
  • PPK pozostaną w miarę celne oraz otrzymają zdolność strzelania w ruchu ( z kilkoma wyjątkami). Jednakże, im szybciej gracz będzie jechał podczas strzelania, tym gorsza będzie celność pocisków. Strzelanie PPK przy dużych prędkościach sprawi, że będą one praktycznie niesterowne i bardzo niecelne

Zmiany te ograniczą zdolność PPK trafienia w nawet małe weakspoty MBT, ale sprawią również , że staną się one bardziej użyteczne podczas walki w ruchu. Przerobiliśmy również szansę na wystąpienie pożaru silnika – częstotliwość pożarów ogólnie się nie zmieni, ale typ silnika i szansa na zapłon będą odgrywały większą rolę.

Oprócz tego, kilka wysokopoziomowych maszyn zostanie zrebalansowane – zwłaszcza słabo sprawujący się Leopard 2AX, który otrzyma buffa do penetracji 130 mm pocisków.

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij