Wyniki konkursu na nowe dzikie karty

Witajcie,

Jakiś czas temu na subreddicie Armored Warfare został ogłoszony konkurs na propozycje nowych dzikich kart, które miałyby zostać wprowadzone do trybu Globalnych Operacji. Wczoraj ogłoszono wyniki.

Zwycięzców wybrał – Richard Taylor – dyrektor projektu wraz z deweloperami, którzy projektują mapy dla GO. Oto zwycięskie propozycje, wraz z komentarzem twórców:


Zrzucany drogą powietrzną system min przeciwczołgowych

Całość miałaby przypominać w działaniu system GATOR. Miny miałyby być rozrzucone w podobnej lokalizacji co bunkry oraz detonowałyby się tylko przy spotkaniu z wrogiem. Takie miny nie niszczyłyby natychmiastowo MBT (głównie dlatego, że przy 2-3 eksplozjach niszczyłyby im gąsienice, przez co te nie mogłyby dalej jechać), ale zadawały by spore obrażenia przeciwko AFV (2-3 trafienia = zniszczenie).

Obecnie bunkry są stanowczo zbyt efektywne w walce z  MBT, które muszą się zatrzymać, aby oddać celny strzał, nie licząc nawet tego, że nie są zbyt szybkie. Natomiast dla AFV nie mają one praktycznie znaczenia ponieważ poruszający się pojazd tej klasy jest niemożliwy do trafienia przez rakiety.

Dodanie pola minowego, być może w tym samym rejonie co bunkry, mogłoby powstrzymać AFV przed bezkarną jazdą między nimi, tak jak by w ogóle ich nie było. Takie pole nie wpływałoby w dużym stopniu na MBT, z racji iż są wolniejsze, mają więcej HP i będą mogły po prostu przejechać obok min, gdy te zostaną wykryte.

Ze względu na rozgrywkę, miny powinny być łatwo wykrywalne na ziemi, ale powinny mieć również 90% kamuflaż, dzięki czemu pojazdy z działkami automatycznymi i dobrym zasięgiem wykrywania będą mogły zobaczyć je w ruchu dopiero wtedy, gdy będzie już za późno. Pole minowe, tak jak wyjaśniono na stronie w Wikipedii, może zostawić ustawione tak, aby automatycznie detonowało po określonym czasie. Ze względu na rozgrywkę mogłoby być no na przykład 5 minut.

Komentarz deweloperów: Choć zawsze powstrzymywaliśmy się przed dodaniem pola minowego jako mechanizmu do trybu PvP, to sądzimy, że mogłoby ono wpasować się do Globalnych Operacji. Możliwość „zablokowania” drogi do celu mogłoby zmusić drużynę przeciwną do zboczenia z optymalnej ścieżki.


Spalona ziemia

Tymczasowo dezaktywuje jedną z kluczowych pozycji (cap’ów) wyświetlając ją jako neutralną i niemożliwą do zajęcia przez określony czas (co najmniej przez 60-90 sekund). Dzięki temu można by uniknąć „kampienia” i zmotywować graczy do bardziej aktywnej gry.

Komentarz deweloperów: Podoba nam się ten pomysł ponieważ daje drużynie gracza możliwość „wstrząśnięcia” środkową fazą rozgrywki (punkty 4 i 5 – przyp. red.) poprzez zmuszenie do neutralności jednej z kluczowych pozycji przez określony czas. Przy koordynacji z resztą drużyny i ustaleniu, który z punktów zdezaktywować, dałoby to interesujące rezultaty. Spodziewamy się również, że o taką dziką kartę gracze walczyliby zawzięcie, od momentu jej pojawienia.


Tymczasowy punkt odrodzenia

Miałaby być to swojego rodzaju boja, lub coś w tym stylu, która tworzyłaby na mapie tymczasowy punkt odrodzenia (respawnu) dla drużyny gracza aktywującego. Pozwoliłoby to sojusznikom szybciej dotrzeć na linie frontu lub nawet przeprowadzić wielki atak flanką.

Komentarz deweloperów: Tymczasowy punkt odrodzenia, który mógłby zostać ustawiony przez gracza, byłby świetnym narzędziem. Może nawet dałoby się ustawić taki punkt za liniami wroga, aby zaatakować go z zaskoczenia. Taka karta musiałaby mieć efekt tymczasowy, a oprócz tego jakiś zniszczalny obiekt, aby drużyna przeciwnika mogła go zniszczyć i uniemożliwić odrodzenie.


A co wy sądzicie o tych pomysłach? Dajcie nam znać w komentarzach. 🙂

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: reddit.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij