Terror: Podsumowanie Q&A od CptFancyPants 3
Witajcie,
Poniżej znajdziecie ostatnie podsumowanie trzeciej sesji Q&A, którą przeprowadził youtuber Terror (który wykonał również poniższą transkrypcję) z Community Managerem CptFancyPants.
Całe nagranie z tej sesji znajdziecie tutaj: Klik
Questions & Answers
Nie ma oficjalnych informacji czy i kiedy będą dostępne, ponieważ to ograniczone czasowo <<exclusive’y>> dla chińskiego serwera, dlatego też nie mają ustalonych cen. Ale jeśli się pojawią, to można się spodziewać ceny na poziomie innych premek z tych samych poziomów.
Celem jest zbalansowanie ich zarówno na własnych poziomach jak i we własnych klasach pojazdów. Nie będą super szybkie, dobry pancerz, całkiem zwinne, siła ognia skierowana raczej w stronę DPS a nie pojedynczego strzału.
Raczej nie zobaczymy tych reklam na rynkach europejskim i amerykański, mimo że wyglądają fajnie itd. Nie są zbyt opłacalne jeśli chodzi o stosunek kosztów i zysków jakie przynoszą. Są po prostu bardzo drogie a nie przyciągają zbyt wielu nowych graczy do gry.
Reklamy będą się skupiać wokół Internetu, czyli mówimy tutaj o Facebooku, YouTube, reklamach banerowych i tym podobnych, które można spotkać w Internecie i na stronach.
Interaktywna baza brzmi super, ale prawda jest taka, że wymaga mnóstwo pracy i czasu, a deweloperzy obecnie skupiają się na podstawowych mechanizmach, poprawianiu balansu, naprawianiu błędów i przygotowywaniu nowych maszyn, tego typu rzeczy.
Więc, jeśli jakiś rodzaj interaktywnego interfejsu miałby trafić do gry, to na pewno nieprędko (nie w tym roku), jest to możliwe ale nie figuruje w aktualnych planach ekipy pracującej nad grą.
Nie ma takich planów dla Global Operations, ale planujemy nowy tryb skupiający się na współzawodnictwie, wejdzie do gry w najbliższej przyszłości.
Tak, myślę, że to możliwe, i że to dobry pomysł. Jeśli chodzi o fabułę, zbieramy opinie od graczy itd. i szukamy sposobów na ulepszenie kolejnych epizodów, obecnie dużo pracy poświęconej jest epizodowi trzeciemu, bazując właśnie na opiniach z poprzednich dwóch.
Nie, nie ma takich planów.
Jest taka możliwość, że obie aktualizacje pojawią się w tym roku, ale gwarancji nie ma. Celujemy w wypuszczenie kolejnych dwóch większych aktualizacji w tym roku, a jedna z nich będzie największą do tej pory, dużo większą niż Balans 2.0 w 0.19.
Jest to możliwe po tym jak skończymy interfejs garażu. Będziemy wtedy przyglądać się interfejsowi bitewnemu by dodać takie opcje jak zmiany kolorów, celowników itd. Chcemy dać tyle opcji ile to możliwe, tak by zrekompensować graczom brak możliwości używania modów.
(Notka od CptFancyPants: Żeby była jasność co do modów – nie będzie możliwości używania zewnętrznych źródeł czy modów tworzonych przez społeczność, wszystko będzie wbudowane w grę)
Nie ma żadnych nowych informacji o LoW od ostatniego Q&A. Jak już wspominałem, nowy tryb skupiony na współzawodnictwie jest bardzo blisko.
Myślę, że to możliwe, przydałoby się więcej retrofitów, ale nie znam żadnych obecnych planów na ten temat.
To spoko pomysł, ale żadnych konkretnych planów na chwilę obecną nie ma. Napisz o tym na forum i sprecyzuj, co chciałbyś zobaczyć.
Ciągle pracujemy nad ulepszaniem gry, taki jest cel każdego patcha, dopiero co dodaliśmy nowe pojazdy w 0.21 oraz nową mapę, w kolejnym patchu dodamy nowe rzeczy.
Zawsze przyglądamy się opiniom zwrotnych od graczy, w szczególności po aktualizacjach, sprawdzamy co trzeba dopracować i poprawić. Mamy sporo możliwości zaradzenia temu problemowi, jak np. zasugerowane odebranie MBT-kom ATGM-ów albo zmienienie częstotliwości ich wystrzeliwania itp.
Nie
Większy kąt podnoszenia lufy jest czymś, czemu się przyglądamy, ale w kontekście klasy moździerzy samobieżnych, a nie obecnych SPG.
Nie planujemy przywrócić pocisków dymnych i świetlnych. Pociski Copperhead być może przetestujemy w przyszłości.
Tak, zamierzamy dodać regularne podkłady, kolory i również specjalne skórki.
To będzie niespodzianka, nie chcę jej popsuć!
W połowie września.
Właśnie ewaluujemy dane, ale na ile jesteśmy w stanie widzieć, nie odnotowano gwałtownego spadku dochodów graczy. Będziemy dalej śledzić dane i zobaczymy, czy trzeba coś poprawić lub zmienić.
Obecnie nie zamierzamy zmieniać obecnego formatu sprzedaży oraz nie planujemy żadnych zmian w opcjach płatności.
Na razie nie mamy w tej sprawie nic do powiedzenia.
Tak, jak już wspomnieliśmy, dodamy więcej farb i kamuflaży oraz przerobimy cały system.
Zmiany, które stwierdziłeś w polskich pojazdach, będą dotyczyć wszystkich czołgów. Jest to jednakże na razie w fazie rozwoju.
Wszystko jest możliwe, ale na razie nie ma tego w planach.
Obecnie tego nie planujemy.
Dodamy więcej, ale nie niebawem.
Już ją reklamujemy, jak wspomnieliśmy wcześniej, w internecie, na Facebooku, YouTube itd. Nie planujemy żadnych reklam telewizyjnych z uwagi na ich koszt i małe korzyści – to się nie opłaca się.
Nieustannie obserwujemy i poprawiamy balans i role pojazdów. Myślę, że każdy ma swoje zdanie na temat tego, co klasy powinny a czego nie powinny robić, więc musimy zobaczyć, co ma sens i co jest najlepsze dla gry.
Obecnie tego nie planujemy, ale zastanowimy się nad tym przy okazji prac nad przyszłym systemem skórek.
Miejcie uszy i oczy otwarte, przygotowaliśmy kilka fajnych rzeczy.
Tak, w ramach aktualizacji 0.22.
Obecnie nie mam w tej sprawie nic do powiedzenia. Ostatnio miało miejsce wydanie w Chinach – zajmował się tym inny zespół, a obecnie właśnie zapowiedzieliśmy wydanie AW na PS4, co będzie miało miejsce wkrótce i dlatego na tym się koncentrujemy.
Wersja PS4 nie będzie wykorzystywać dokładnie tej samej wersji gry co na komputerze, więc synchronizacja nie będzie możliwa, a gracze nie będą mogli grać razem, jeśli wersja PS4 jest na przykład starsza o dwie łatki niż wersja PC.
Nie
Nie ma takich planów na najbliższą przyszłość, ale wejdzie kilka funkcji w duchu rywalizacji dla PvP i PvE.
Jest to mało prawdopodobne, ponieważ wszystkie nasze wydarzenia i promocje są ciągle zmieniane, podobnie jak czasem zmieniają się nasze plany.
Obecnie tego nie planujemy.
Detale batalionowe wykonane przez użytkowników są trudne do wdrożenia, ponieważ musielibyśmy wdrożyć nowy system, w którym można by tworzyć detale i musielibyśmy poświęcić czas na ich zatwierdzenie lub usunięcie nieodpowiednich lub tych, które zawierają materiały chronione prawem autorskim.
Obecnie pracujemy nad nowym rodzajem PvE, który ma „szalony” stopień trudności z ręcznie wykonanymi mapami w ramach przyszłego systemu kampanii PvE.
Działa i nigdzie się nie wybiera.
Zamierzamy się przyjrzeć modyfikacjom.
Obecnie nie.
Obecnie tego nie planujemy.
Możliwe, że tak. Nie chcemy trzymać czołgów z dala od graczy, którzy sobie ich życzą.
Obecnie nie mam w sprawie Sabre nic do powiedzenia.
Tłumaczenie EN-PL: luk_zloty
Źródło: youtube.com