Sesja Q&A z deweloperami – Pytania

Witajcie,

Sporo czasu minęło odkąd ostatni raz przeprowadziliśmy taką sesję, czas to zmienić. Przez najbliższy tydzień będziemy zbierać Wasze pytania, które chcielibyście zadać deweloperom Armored Warfare.

Po tym czasie wybierzemy najciekawsze z nich, a te zostaną przekazane twórcom w celu odpowiedzenia na nie. Gdy otrzymamy odpowiedzi przygotujemy artykuł, w którym znajdziecie podsumowanie aktualnej sesji.

Swoje pytania zamieszczajcie pod tym artykułem. Dodatkowe informacje związane z Q&A znajdziecie poniżej.

UWAGA

  • Pytania będziemy zbierać do 17 października 2017 roku do godziny 16:00
  • Nie należy zadawać pytań związanych z marketingiem (tj. promocje, wyprzedaże itp.)
  • Pytania związane z LoW oraz CW również nie mają większego sensu. Wiemy że aktualnym priorytetem są bitwy rangowe

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

  • Jarosław M

    Zakładając najgorszy scenariusz, gdzie na serwerze EU w grze będzie znikoma ilość graczy, będziemy mogli liczyć na przeniesienie kont na RU czy bardziej prawdopodobne będzie zamknięcie serwera bez przenoszenia co wiązałoby się z utratą konta ?

    • Wroobelek

      Serwer RU prowadzi mail.ru, a EU – my.com. To są dwie zupełnie niezależne od siebie firmy, posiadają odrębną politykę i nie mają ze sobą nic wspólnego – poza tym, że obydwie są rosyjskie i są dystrybutorami tej samej gry, lecz działają na różnych odrębnych rynkach. Żeby uzyskać od my.com prawa do europejskiego rynku, mail.ru musiałoby je prawdopodobnie od my.com po prostu kupić. Na razie wygląda to tak, że żadna strona nie jest taką transakcją zainteresowana.

    • Pytanie nie jest związane z rozwojem gry. Bardziej dotyczy polityki zajmowania się produktem przez My.com. Deweloperzy nie mają w tej sprawie nic do powiedzenia.

      • Wroobelek

        Na dobrą sprawę, wszystkie sensowne i zgodne z tematem pytania już padły w wielu wcześniej zakładanych na forum aw.my.com tematach. Zadawanie ich po raz kolejny na innym forum jest… Może tylko napiszę, że wątpię w rzetelne i wyczerpujące odpowiedzi.

        • Ja mam przynajmniej 2 pytania, na które nie udzielono odpowiedzi, tak mi się wydaje. Wszystko zależy od wyobraźni graczy. 🙂

  • Viper87

    Kiedy wprowadzicie tryb specjalnie dla batalionów ? Jakie są wasze plany odnośnie batalionów, tryb wojen terytorialnych na które czekają wszystkie bataliony zostanie kiedykolwiek sprowadzony. Czy zamierzacie połączyć graczy z serwera NA z tymi z EU ? Jest to technicznie wykonalne bez przenoszenia kont ?

  • PEREZ _345

    Jeżeli mogę, zapytam z innej beczki. Kiedy wreszcie wprowadza Blokadę Globalna i zwrócą Nam Naszych graczy z EU. Mam pełna świadomość tego iż około 50% jak nie więcej przestanie wtedy grac w Nasza grę, ale każdy jeden odzyskany gracz = 5 minut krócej w kolejce. Kiedy usuną wreszcie bug z podświetleniem na GO mapa Podgórze, gdzie oko podświetlenia jest cały czas, mimo braku jakichkolwiek pojazdów wroga w promieniu 450m, mam tak nawet na respie.

    • Miodu

      Jeśli chodzi o mnie to gram na RU,kiedy wprowadzona zostanie blokada to jedyna rzecza jak zrobie będzie uinstal AW niż czekanie na rozegranie bitwy . Pracuje na 2 zmianie i zagranie do południa w pvp jest jak 6 w lotto.Myslenie ze gracze z RU uratują populacje na EU jest jak wiara w mikolaja i wrozkie zebuszkie kolego.Nawet podczas eventow jest coraz mniej ludzi.Grajac jest się losowanym ztym samym zestawem graczy,gdyby nie bitwy 3vs3 EU już by został wygaszony.

      • PEREZ _345

        Kolego nawet nie chce mi się pisać i otwierać oczy po raz kolejny zaslepionym graczom, szybkim wchodzenie do bitwy. Ja pracuje nocki, dwa dni w tygodniu mogę pograć PvP, lub na GLOPS-ach I nie narzekam. Twoja wola, Twoja wybór. Gdyby nie tacy jak Ty, to serwer by żył i byłyby bitwy 15 vs 15. Napiszę jeszcze raz możliwość wchodzenia do bitwy po kilkunastu sekundach założyła graczom klapki na oczach i nie widzą problemu. Jeszcze raz jaka będzie Twoja decyzja taka ja każdy Uszanuje.

        • Miodu

          Chyba nie zaczailes co napisałem.Glownie chodzilo mi o twoja prosbe o zakaz grania na RU . Typowe myslenie psa ogrodnika lub człowieka ze jak ja mam zle to inni tez musza mieć!

          • PEREZ _345

            Nie myślenie psa ogrodnika Kolego , nie chodzi o to aby inni mieli źle! Myślenie za wielu, aby EU żyło własnym życiem i miało graczy z powrotem. Przykład- około 60% graczy EU jest obecnie na RU, jeżeli ten sam procent graczy będzie grał na EU, nie będzie takiego oczekiwania w kolejkach, czy to tak trudno zrozumieć? Tak mam świadomość iż pewien procent graczy odinstaluje wtedy grę, ale tym samym nie da szansy, tak samo jak i teraz serwerowi EU przetrwać. A takie myślenie jak kolega teraz napisał, to w mojej opinii jest lekko samolubne, bez urazy, to tylko moja opinia. Pozdrawiam

  • Khedron68

    Chciałem zapytać o dwie rzeczy:
    1.Dla czego próbujecie na siłę uszczęśliwiać graczy wciskając magazynki,dla czego nie dacie ich jako opcji?Wozami wyposażonymi w magazynki prawie w ogóle nie gram,premki stoją i się kurzą,bo gra nimi nie daje mi frajdy.Teraz jeszcze zapowiadacie jakieś kombinacje przy nich.
    2.Dla czego wprowadzacie ciche zmiany w czołgach i nie informujecie o nich oficjalnie?Gracze chyba mają prawo wiedzieć o wszelkich zmianach jakie mają wpływ na grę.Takie działanie na pewno nie wpływa dobrze na zaufanie do Was a wręcz przeciwnie.

    • PEREZ _345

      Ooo ooo podpinam się również pod te pytania, nawiasem mówiąc nienawidzę magazynkow, a uczę się tym grać.

  • Randon

    1. Czy pojazdy z działami posiadającymi magazynek zyskają drugie działo, ale o pojedynczym strzale? Przykładem niech będzie XM1A3, gdzie działo 140mm ma pojedynczy strzał i spory alfa-dmg, oraz 120mm z magazynkiem na dwa pociski, ale z mniejszymi obrażeniami na strzał
    2. Co ze zwrotem pojazdów premium, które przy balansie 2.0 zysykały cechy, których gracze niezbyt chcieli?
    np. Merkava zyskała magazynek, który nie każdemu pasuje. Czy pojawi się możliwość zwrotu za pełną sumę golda, jaką się wydało na dany pojazd?
    3. Czy a raczej kiedy zostanie naprawione tłumaczenie w polskiej wersji gry? Sporo baboli jest w opisach modułów, np. https://i.imgur.com/ugbkdBr.jpg
    4. Co z mechaniką obrażeń pocisków HESH/PISH? To są pociski, gdzie materiał odkształca się na pancerzu nim eksploduje, powodując przeniesienie fali uderzeniowej przez niego do wnętrza pojazdu.https://www.youtube.com/watch?v=eyMVOf7IE50

    One nie potrzebują penetrować pancerza by zadać spore obrażenia modułom.

  • Marcin Parafinczuk

    Dlaczego nie ma widocznuch sladow po pociskach np jak w world of tanks fajnie by bylo zobaczyc przebicie czy rykoszet ,otarcia pociskow

  • Randon

    W nawiązaniu do konkursów na kamuflaż, jak np, taki z rosyjskiego serwera: http://aw.gamestone.pl/wyniki-konkurs-na-kamuflaz-na-serwerze-ru/
    Czy planujecie dodać możliwość zakupu samego kamuflażu zamiast całych pojazdów z danej serii (Shark, Merc, Ice itd..) Posiadanie -nastu czołgów tylko po to, by różniły się jedynie kamuflażem jest, z punktu widzenia gracza, śmieszne.
    Gdyby pojawił się w sklepie kamuflaż za golda, sporo graczy skorzystałoby z takiej oferty. Oni mieliby unikalne pojazdy, nie tylko na czołgach premium, znaczne ilości golda, które teraz leżą niewykorzystane zostałyby ściągnięte „z rynku” czyli my.com znów mógłby zarobić na sprzedaży waluty premium.

  • Jarosław M

    W sumie to można mieć jedno pytanie: Jak zamierzacie przyciągnąć do gry nowych graczy. Czy w ogóle macie cień nadziei, że pojawią się nowi gracze. Po co inne pytania skoro nie ma z kim grać… mogą latające pojazdy, tryby dla batalionów, niewidzialność i nieśmiertelność wprowadzać ale po co ? skoro nie ma ludzi…. Te pytania i tak są bezsensu i nie warto nawet ich im zadawać. Tak naprawdę to strata czasu to My.com tego nie ogarniesz. Nawet szkoda mi moim 40s na napisanie tego. Pozdrawiam

  • PEREZ _345

    Po rozegraniu kilkudziesięciu bitew na GLOPS-ach, nasuwa mi się pytanie, a mianowicie czy na mapach będą punkty do przejęcia tzw „numeryczne” pojawiać się w randomowych miejscach. Wielu graczy czeka już przed zmianą w miejscu, gdzie już wiedzą iż zaraz będzie zmiana, w ten sposób wiele razy bitwy zostały przegrane z wielką różnica punktów, czasem przez takiego ‚sprytnego’ gracza udało się wyciągnąć bitwę z porażki. Taka gra nie bawi, przeciwnie odpycha.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij