Serwer globalny – FAQ

Witajcie,

Przy okazji ogłoszenia globalnego serwera w AW, twórcy odpowiedzi na kilka najbardziej palących pytań. Teraz przyszła kolej na kolejna porcję odpowiedzi dotyczących serwera oraz PTSa.

Dlaczego w ogóle uruchamianie globalny serwer?

Głównym celem jest sprawienie, aby gameplay dla graczy z całego świata był bardziej ekscytujący i zróżnicowany. Możecie się spodziewać wielu nadchodzących wydarzeń – niektóre będą tylko dla wybranych regionów (tak jak było to przedtem), inne będą aktywne dla wszystkich graczy, co sprawi że rozgrywka będzie jeszcze bogatsza i interesująca dla każdego.

Jak wraz ze startem serwera globalnego zmieni się wydajność gry i jakość połączenia (ping)?

Wydajność gry nie ma nic wspólnego ze startem serwera globalnego i zależy od PC’ta każdego z graczy. Co do jakości połączenia, jak już ujawniliśmy w pierwszym FAQ, serwer globalny będzie posiadał ogromną infrastrukturę na skalę światową. Jednakże, główny serwer odpowiedzialny za obliczanie bitew będzie się znajdował w Amsterdamie. Inne komponenty niezbędne do płynnej rozgrywki będą zlokalizowane w Moskwie i San Francisco. Możliwe że wasz ping może ulec zmianie, zależnie od waszej lokalizacji, ale nasze wewnętrzne testy wykazały, że można grać komfortowo z całego świata.

Czy ukraińscy gracze będą mogli grać na globalnym serwerze bez konieczności używania VPN?

Tak

Czy startowi globalnego serwera będzie towarzyszył obowiązkowy reset progresji konta?

Nie

Czy aktywujcie opcję resetu progresji tak jak to było w przypadku Balansu 2.0?

Nie

Mam dwa konta zarejestrowane na ten sam e-mail – jedno na EU i jedno na RU. Jak to będzie działać?

Będziesz mógł wybrać metodę dostępu do serwera w ten sam sposób jak jest to teraz możliwe.

Czy Game Center zostanie zunifikowane?

Będzie oddzielne, tak jak jest to teraz.

Jeżeli mam dwa konto z tym samym nickiem – jedno na RU i jedno na EU, co się z nimi stanie?

Nick jednego z nich zostanie zresetowany w oparciu o zasadę ogłoszoną w pierwszym FAQ.

Na zachodzie kilka batalionów posiada dywizje z tą samą nazwą – jeden na EU i jeden na NA. Jeżeli jedno konto jest w obu tych batalionach, gdzie ono pozostanie?

Te zostaną potraktowane jako dwa oddzielne bataliony z tą samą nazwą. Każde konto pozostanie w swoim własnym batalionie, jeżeli bataliony dzielą tą samą nazwę to jeden z nich przejdzie proces resetu, według zasad z pierwszego FAQ.

Jakie będą zmiany w ekonomii globalnego serwera?

Wewnętrznie nie będzie żadnych. Co do cen w sklepie internetowym i MyLoot, również się nie zmienią, tak jak ogłoszono poprzednio.

Co się stanie z retrofitami i pojazdami ekskluzywnymi dla serwera?

Ekskluzywne retrofity istnieją jedynie na chińskim serwerze, który nie będzie połączony z serwerem globalnym. Co do jakichkolwiek pojazdów, pozostaną ze swoimi właścicielami.

Czy serwer globalny wspiera plutony?

Tak, nic się nie zmienia w mechanice gry.

Mam kilku dowódców na 15 poziomie. Co się stanie z całym zgromadzonym na nich doświadczeniem skoro można ich podszkolic za reputację jedynie do 10 poziomu?

Nic się z nimi nie stanie. Dowódcy zatrzymają swój postęp i będą wytrenowani do tego samego poziomu jak wcześniej.

Rosyjski serwer nie posiada dziennych bonusów w Game Center, które mają serwery EU i NA. Co się stanie z tym systemem?

Nic się nie zmieni dla byłych graczy serwera EU i NA, którzy używają My.com Game Center by wejść do gry. Co do rosyjskich graczy, oni również będą mieli takie bonusy w ramach wydarzeń, jak np. ostatni obóz treningowy pułkownika Voropaev. Deweloperzy rozważają zaimplementowanie systemu My.com do rosyjskiej wersji Game Center.

Czy rosyjski portal z systemem rankingów będzie dostępny dla strony My.com?

Nie, będzie on dostępny tylko dla rosyjskich graczy, jako że od strony projektowej system jest ograniczony do terytorium CIS.

Czy zachodnia strona i forum zostaną tak przerobione, aby wyglądały tak samo jak rosyjskie?

Nie

Jak uruchomienie serwera globalnego wpłynie na graczy, którzy używają Steama?

Wszystko pozostanie dla nich takie samo jak jest teraz, z tym wyjątkiem że będą mieli wielu nowych przyjaciół do gry. Co do różnych konfliktów z nickami itp., odpowiedź na to pytanie zostało udzielone w oryginalnym FAQ.

Czy możecie nam powiedzieć coś więcej na temat startu globalnego serwera i PTSa?

Szczegóły dotyczące startu PTSa zostaną ujawnione w osobnym artykule.

Jaki będzie rozmiar klienta PTSa serwera globalnego?

Rozmiar będzie odpowiadał standardowemu rozmiarowi klienta live. Miejcie jednak na uwadze, że najprawdopodobniej PTS serwera globalnego będzie wymagał ściągnięcia klienta o pełnym rozmiarze.

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij