[RU] Wywiad z deweloperem #1 | Armored Warfare Gamestone

[RU] Wywiad z deweloperem #1

Witajcie,

Jeden z rosyjskich CC – ZuberG – przygotował interesujący materiał. Jest to wywiad z jednym z deweloperów, który jest odpowiedzialny za mechanikę gry – Valery Prokofiev.

Cały wywiad został podzielony na kilka części, które mają ukazywać się w odstępie kilku dni:

  1. Czołgi lekkie oraz umiejętności klas
  2. PPK, SOA itp.
  3. Działka automatyczne
  4. Ekonomia
  5. Zawartość dla batalionów
  6. Matchmaking

Jeśli nie znacie języka rosyjskiego to niestety, ale pozostaje wam np. automatyczne wygenerowanie napisów i ich tłumaczenie. Natomiast jeżeli znacie język  chcielibyście pomóc mi streścić następne części to dajcie mi znać.

Poniżej zamieszczę krótkie podsumowanie, przygotowane przez Silentstalkera, tego o czym była mowa w powyższym filmiku:


Podsumowanie

  • LT są najmniej popularną klasą w grze (jest ich niewiele), obecnie są one jak TD, przez co są mniej pożądane
  • Tym czym powinny one być to flankerami i pojazdami działającymi za liniami wroga
  • Deweloperzy próbowali zamienić je w zwiadowców, ale LT są na to za wolne i za duże
  • W sumie, na ten moment devsi testują wiele wariantów odnośnie tego co zrobić z całą klasą. Chcą im dać specyficzną rolę na polu bitwy

SS: Pojawiło się raczej dość zawiłe wyjaśnienie tego dlaczego klasa straciła swoją prędkość i aktywną zdolność przyśpieszenia – generalnie, było to naprawdę sytuacyjne i w ogóle nie pomogło w przesunięciu pojazdów z niszy „pseudo TD’ków”. Nie była ona (umiejętność) używana zbyt często i za bardzo była zależna od umiejętności gracza, nie była używana przez newbies.

  • Deweloperzy obecnie pracują nad przerobieniem aktywnych umiejętności klas, między innymi LT
  • Jedna z nich, która jest rozważana dla TD, to pewnego rodzaju „tryb oblężniczy” (pojazd jest wolniejszy, ale jest bardziej niewidzialny i strzela lepiej – przez niewidzialność dev miał na myśli 90%)
  • Co do LT, mogło by to być np. czasowe zwiększenie DPM (ROF)
  • Nie jest to finalna wersja, wciąż wszystko jest testowane
  • Jedną z rozważanych rzeczy jest wprowadzenie dla CRABA bocznego ostrzału (SS: innymi słowy, CRAB obraca swoje koła o 90 stopni i porusza się/strzela bokiem – ten mechanizm został wstępnie opracowany w EA przez OE, ale został anulowany z uwagi na trudności w wprowadzeniu do gry)


 Źródło: 1 oraz 2

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij