Q&A Deweloperów – Aktywność batalionowa

Witajcie,

Wraz z publikacją ostatniego artykułu dotyczącego zawartości dla batalionów pojawiło się sporo pytań od graczy odnośnie tego tematu. Deweloperzy postanowili odpowiedzieć na część z nich.

Pytanie: Pierwsze pytanie, czy te rzeczy będą w ogóle dobre? Tymczasowe pojazdy ssą, bataliony nie są zainteresowane PvE, a nagrody same w sobie są niewystarczające. Czy gracze nie powinni być bardziej zmotywowani do dołączenia i gry w batalionie?

Celem aktywności batalionowej jest zapewnienie różnego rodzaju okazji do aktywności dla różnych typów graczy. Chcemy aby gracze nie tylko jednoczyli się w większych batalionach dla heroicznych SO, ale również aby połączyli swoje wysiłki by ukończyć te nowe wspólne cele.

Niektórzy gracze chcą spróbować heroicznych spec opsów, w rezultacie batalion wiele zyska na ich zwycięstwach. Niektórzy ukończą trudne misje PvP i znacznie zboostują wspólną progresję batalionu dla głównej nagrody aktywności batalionowej. Inni członkowie z kolei będą po prostu sobie grać tak jak wcześniej, wspierając cel progresji (jak zbieranie doświadczenia) kawałeczek po kawałeczku. Im większy wkład tym większa nagroda (wśród nich znajduje się również złoto).

Pytanie: Przejście Specjalnych Operacji na poziomie szalony zajmuje wiele czasu. Wyobrażam sobie ile zajmie przejście ich na poziomie heroicznym – a to wszystko tylko dla głupiego tymczasowego czołgu?

Przejście heroicznych spec opsów nie jest wstępnym warunkiem dla tych tymczasowych pojazdów. Kampania dla aktywności batalionowych jest tak skonstruowana, aby dało się ją ukończyć bez konieczności gry w PvP lub heroiczne SO – po prostu zajmie to więcej czasu. Tymczasowe pojazdy są nagrodą za ukończenie kontraktów, nie samych SO.

Pytanie: Co z ludźmi, którzy chcą grać samemu lub nie mają przyjaciół w grze? Nie dostaną tych nagród?

Tacy gracze mogą założyć swój własny jednoosobowy batalion i uczestniczyć w aktywnościach batalinowych.

Pytanie: Czy złoto zostanie dodane do aktywności batalionowych jako nagroda?

Tak. Oprócz głównych nagród z kampanii aktywności batalionowych pojawią się również częściowe nagrody, które będą zawierać złoto. W przyszłości pojawią się również różne wizualne elementy.

Pytanie: A co z wojnami klanowymi, na przykład takimi z WoT?

Po pierwsze, pracujemy nad trybem batalionowym w oparciu o mapę. Problemem jest – nie ma zbyt wielu batalionów, który mogły by uczestniczyć w takim trybie, jeszcze mniej jest elitarnych graczy PvP high-end.

Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wpierw skupić na tych aktywnościach batalionowych, które są stosunkowo proste, przystępne i dostępne dla szerszej publiczności, nawet dla mniejszych batalionów. System aktywności batalionowej świetnie się w to wpisuje. Nie oznacza to jednak, że nie pracujemy nad żadnym trybem batalion vs batalion – ten pojawi się w przyszłości.

Pytanie: Co z tymi pojazdami 9 poziomu? 9 nie są jakieś super.

Powiedzmy że te 9 poziomy są nagrodą dla „każdego”. W przyszłości pojawią się również podobne ulepszone pojazdy nagrody 10 poziomu, ale będą one tylko dla najlepszych batalionów. Te maszyny są dość unikalne – przeczytaj o mechanizmie konfiguracji w powyżej zlinkowanym artykule. Te pojazdy, jeżeli będą wystarczająco ulepszone, będą odpowiadać mocą maszyną 10 poziomu, a może nawet je przegonią.

Pytanie: Dlaczego czołgi są tymczasowe a nie permanentne?

Rozważaliśmy wcześniej uczynienie ich permanentnymi, ale biorąc pod uwagę ich wartość, kontrakty batalionowe w takim przypadku musiały by trwać baardzo długo – np. pół roku. Chcemy aby aktywność batalionowa była możliwa do ukończenia równo w miesiąc, tak aby gracze batalionowi mogli otrzymywać nagrody co miesiąc.

Innymi słowy, co każdy miesiąc możliwe będzie otrzymanie tymczasowego czołgu na miesiąc, w rezultacie będzie on permanentny dla tych graczy, którzy uczestniczą w systemie kontraktów. Jest to również dobra motywacja, aby nie odchodzić z batalionu, aby móc ciągle grać i uczestniczyć w tych aktywnościach.

 Źródło: 1 oraz 2

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij