Pytania i odpowiedzi deweloperów – Gamestone

Witajcie,

Jakiś czas temu postanowiłem wraz z My.com zorganizować dla was sesję Q&A z deweloperami, w tym celu zbierałem od was pytania na różne tematy. Teraz nadszedł czas na przedstawienie wam odpowiedzi na nie.

Od razu uprzedzę was, że z różnych powodów nie udało się uzyskać odpowiedzi na wszystkie pięćdziesiąt siedem pytań. Niemniej jednak, zobaczmy to co mamy.

Pytanie: Jak idą prace nad przywróceniem artylerii? Są jakieś postępy?

Obecnie testujemy dwa rodzaje zmian. Pierwsza polega na wprowadzeniu klasy samobieżnych moździerzy, które pokazaliśmy wam jakiś czas temu na PTS. Planujemy rozwinąć to dalej i wprowadzić nowy system aktywnych zdolności klas i trybów nad jakimi pracujemy.

Drugi polega na przerobieniu klasy SPG poprzez wprowadzenie nowych funkcji z zamiarem zrobienia z niej właściwej klasy wsparcia i, zaraz po tej przeróbce, przetestowania jej w Globalnych Operacjach. Moglibyśmy ponownie wprowadzić tą klasę do tego trybu jeżeli wasz feedback odnośnie przeróbki byłby pozytywny. Po tym moglibyśmy rozważyć dodanie nowych pojazdów artyleryjskich.

Pytanie: Jakie macie zdanie odnośnie TTK (Time to Kill – średni czas potrzebny na zniszczenie wrogiego pojazdu)? Niektórzy uważają, że TTK wysokich poziomów jest zbyt krótki. Inni twierdza za to, że jest on zbyt długi dla niszczycieli czołgów i nawołują do buffa to zadawanych przez nie obrażeń. Co o tym myślą deweloperzy?

Średnio, uważamy że TTK jest w większości przypadków w porządku, ale są pewne specyficzne problemy z nim. Po pierwsze, mamy obrażenia zadawane przez pojazdy niskich poziomów, które są za niskie na jeden strzał, co powoduje że TTK niskich tierów jest generalnie wysokie. To często prowadzi to nudnej „wymiany HP” na tych poziomach. W aktualizacji 0.26 usprawniliśmy dynamikę rozgrywki poprzez zredukowanie czasów przeładowania niskich poziomów, pracujemy również nad kolejnymi usprawnieniami w tym kierunku.

Drugi problem jest taki, że istnieje zbyt wiele różnic w TTK na wyższych poziomach pomiędzy pojazdami ze standardowym przeładowaniem a maszynami opartymi na „burst” (w tym pojazdy z magazynkami, ready rackami i salwami rakiet). W rezultacie, rozgrywka w bitwach może się znacząco między sobą różnić – od długiej wymiany HP po sytuacje, gdzie gracze zostawiają swoje osłony tylko po to by zginać w kilka sekund od salwy rakiet. Niektóre pojazdy wydają się być bezsilne przy spotkaniu z wrogą maszyną o wysokiej zdolności bursta.

Jest to coś czym planujemy się zająć poprzez cały zestaw zmian, zamiast aktualizować konkretny pojazd. Zrebalansujemy wartości punktów wytrzymałości w celu wyeliminowania najgorszych przypadków TTK. Zwiększymy również obrażenia na strzał większych dział czołgów jak również efektywność działek automatycznych. Te zmiany, po zastosowaniu razem, sprawią, że pojazdy z „burstem” będą mniej zabójcze poprzez zapewnienie dla nich opłacalnej alternatywy.

Pytanie: Kiedy możemy się spodziewać francuskich czołgów?

Według naszych planów, francuski dealer będzie kolejnym pełnym dealerem w grze. Choć nie możemy podać konkretnego terminu to powinien się on pojawić w pierwszej połowie następnego roku.

Pytanie: Czy Leopard 2A8 pojawi się w grze jako nowy pojazd lub zamiennik Leopard 2AX?

Nie w bliskiej przyszłości. W dalszych planach – całkiem możliwe.

Pytanie: Jakiś czas temu ogłosiliście, że zastąpicie czołg C1 Ariete czymś innym, w celu uczynienia brytyjskiej linii kompletnej. Kiedy to nastąpi i jaki pojazd będzie zamiennikiem?

Powinno się to wydarzyć wraz z wprowadzeniem następnego dealera. Co do czołgu, który zastąpi Ariete, będzie to jeden z brytyjskich MBT przeznaczonych na eksport

Pytanie: Co do brytyjskich pojazdów, kiedy wprowadzicie niskopoziomowe brytyjskie czołgi jak Centurion?

Centurion jest już dostępny jako izraelski pojazd niskiego poziomu. Ale co do konkretnie brytyjskiego Centuriona, nie mamy obecnie żadnych planów na wprowadzenie dodatkowych niskopoziomowych maszyn.

Pytanie: Już kilka razy wspominaliście o nadchodzącej skandynawskiej gałązce. Czy będzie ona zawierać, na przykład, legendarny S-Tank (Stridsvagn 103)?

Jest to dość możliwe.

Pytanie: Czy zobaczymy w grze różne koreańskie pojazd jak np. K1 i K2?

Rozważamy dodanie więcej południowo-wschodnich azjatyckich pojazdów do gry. I tak, niektóre pojawią się w bliskiej przyszłości.

Pytanie: Widzieliśmy już rendery XM723. Co się stało z tym pojazdem?

Jeszcze nic. Zastanawiamy się, gdzie go umieścić.

Pytanie: Czy macie jakieś plany odnośnie dodania kilku specjalnych pojazdów premium , który można by kupić jedynie za ogromną ilość reputacji?

Rozważamy taką opcję. Obecnie nie mamy jednak żadnych sfinalizowanych planów.

Pytanie: Jakie jest wasze zdanie odnośnie VBL INGWE? Ta maszyna po prostu dominuje na średnich poziomach PvP na naszym serwerze, zwłaszcza podczas różnych wydarzeń, dzięki połączeniu doskonałego współczynnika kamuflażu i zdolności do wystrzelenia serii pocisków. Czy nie jest ona overpowered?

Pojazd jest dość mocny, zwłaszcza w rękach dobrych graczy. Jednakże, nie jest to jedyna mocna maszyna 7 poziomu. Na tym poziomie są inne specyficzne pojazdy, które zostały pomyślane do zwalczania takich przypadków.

Pytanie: Czy samobieżne działa przeciwlotnicze (Flakpanzer Gepard etc.) pojawią się w grze?

Mogą. Rozważamy ich dodanie.

Pytanie: Porozmawiajmy o ghost shells. Pojawiły się one w aktualizacji 0.26 w sporych ilościach. Co z tym zrobicie?

Ten błąd w kodzie gry został już naprawiony w jednej z ostatnich łatek.

Pytanie: Czy macie jakieś plany odnośnie przeróbki systemu kamuflażu (nie tuning)?

Nie jako całości, ale pracujemy nad usprawnieniem jego integracji w grze i sprawieniem, aby był bardziej zrozumiały dla nowych graczy.

Pytanie: Czy planujecie przeróbkę systemu załogi? Jeżeli tak to kiedy możemy się jej spodziewać?

Chcielibyśmy to zrobić, aczkolwiek nie mamy żadnych konkretnych planów jak to zrobić i kiedy, z racji iż pracujemy nad zadaniami o wyższym priorytecie

Pytanie: Czy dodacie opcję zmiany farby, kamuflażu i detali na wielu pojazdach jednocześnie?

Obecnie nie planujemy takiej opcji.

Pytanie: Czy możecie powiedzieć coś więcej na temat planowanych specjalnych zdolności klas pojazdów?

Planujemy dodać je w jednej z nadchodzących aktualizacji, aczkolwiek są one jeszcze w głębokiej fazie rozwoju i nie możemy powiedzieć nic więcej – jak by nie było, sporo mogą się one różnić od finalnego produktu.

Pytanie: W aktualizacji 0.17 dodaliście mechanizm, który miał uniemożliwić botom spawn zbyt blisko gracza. Nie wydaje się, aby działał on na tą chwilę Przyjrzycie się temu?

Jesteśmy świadomi tego problem i pracujemy nad usprawnieniem tego mechanizmu.

Pytanie: Dlaczego nie tworzycie więcej standardowych map PvE? Tryb Specjalnych Operacji jest fajny, ale z czasem staje się nudny. Nie było by bardziej sensownie dodać więcej map PvE bez przejmowania się fabułą i cutscenkami?

Według naszych statystyk, jak i zebranych informacji zwrotnych, gracze bardziej wolą tryb Specjalnych Operacji. Chcielibyśmy wykorzystać go dalej, aby ujawnić więcej fabuły AW i zaangażować w nią graczy.

Plus, mamy już sporo map PvE, jeżeli dodamy kilka więcej to po prostu zgubią się one wśród tych które już są. Jest to jeden z powodów, dla których nie dodajemy teraz więcej standardowych misji PvE, a raczej usprawniamy jakościowo te już istniejące.

Pytanie: Czy dodacie więcej miejskich map (kompletnie zabudowane)?

Tak.

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij