Pytania i odpowiedzi deweloperów - 16 sesja | Armored Warfare Gamestone

Pytania i odpowiedzi deweloperów – 16 sesja

Witajcie,

W najnowszej sesji pytań i odpowiedzi, w której to deweloperzy odpowiadają na pytania zamieszczone przez graczy – kolejna porcja ciekawych informacji.

Pytanie: Spadła mi liczba klatek na sekundę. Dlaczego się tak stało i jak to naprawić?

W ostatnich miesiącach poświęciliśmy wiele uwagi zagadnieniom wydajności i udało nam się zwiększyć o 20 procent średnią fps w Armored Warfare. Pracujemy zresztą nadal nad wydajnością gry, ale nie jest wykluczone, że niektóre mapy obecnie działają trochę wolniej na słabszych komputerach. Dzieje się tak w związku z licznymi graficznymi ulepszeniami, wprowadzonymi, aby gra wyglądała lepiej. Niemniej jednak pragniemy znacznie zwiększyć wydajność gry do końca roku.

Inną sprawą jest ogólna wydajność fps w globalnych operacjach. Tu jest ona niższa od standardowej, ponieważ mapy są większe i więcej się dzieje na waszych ekranach – dzikie karty, więcej maszyn itp. Wydajność w globalnych operacjach traktujemy jako osobny problem i pracujemy nad poprawą sytuacji. Na przykład niedawno zoptymalizowaliśmy sposób, w jaki renderowane są mapy, co poprawoąp wydajność na wszystkich mapach jednocześnie.

Trzecim osobnym tematem są tak zwane mikrolagi, które przez jakiś czas dawały się we znaki w grze. Były one związane z określonym problemem w bazie danych, z którym się w międzyczasie uporaliśmy. Jeśli się zdarzy coś takiego w przyszłości, prosimy o zgłaszanie problemów w wątku bugów na forach lub w Feedback Hub

Pytanie: Czy artyleria wróci do PvP i globalnych operacji?

Chcemy, aby ta klasa była ciekawa do grania i nie tak frustrująca jak uprzednio. Ostatnio przetestowaliśmy nową klasę, zwaną samobieżnymi moździerzami, i w oparciu o wasze opinie i naszą wewnętrzną ewaluację, postanowiliśmy ją rozwijać dalej oraz przetestować na niej nowe rodzaje pocisków. Ulepszone moździerze samobieżne zobaczycie jeszcze w tym roku. Wówczas w oparciu o wasze opinie zwrotne podejmiemy ostateczną decyzję, co się z nimi stanie.

Pytanie: Czy myśleliście o zmianie silnika gry?

Jest to, niestety, niemożliwe. Oznaczałoby to projektowanie gry od samego początku. Byłoby to zbyt skomplikowane i trwałoby za długo. Pracujemy za to nad ulepszeniem obecnego silnika i dodajemy funkcje, których ogółem nie ma w CryEngine 3.

Pytanie: A co z tuningiem pojazdów? Czy będzie możliwe pomalowanie własnego pojazdu?

Może zauważyliście, że ostatni pojazd premium Challenger 1 Fionn ma dodatkowe elementy tuningu, takie jak irlandzka flaga. Dobrze to poszło i pracujemy teraz nad możliwościami dodania nowych wizualnych elementów do waszych pojazdów. Pracujemy też nad systemem skórek, który umożliwi zmianę kamuflażu pojazdu.

Pytanie: Czy tego rodzaju dodatkowe opcje tuningu nie wpłyną negatywnie na wydajność gry?

Owszem, ale nieznacznie – my już o to zadbamy.

Pytanie: Kiedy pojawi się izraelska gałąź?

W skład 1 sezonu „Black Sea Incursion” będzie wchodzić cała gałąź wraz z nowym specjalnym dilerem. Będzie obejmować różne pojazdy, w tym Merkawę. A jeśli chodzi o datę, wejdzie w okolicy lata.

Pytanie: Czy powiększycie istniejące mapy?

Pracujemy ogółem nad nowymi mapami i niektóre z nich będą większe od poprzednich. Niemniej jednak powiększenie istniejących map jest trudnym zadaniem. Mapy plany dystrybucji map w oparciu o poziomy. Chodzi o to, aby pojazdy wysokich poziomów nie grały na małych mapkach i odwrotnie.

Pytanie: Każda nowa łatka wnosi coraz więcej problemów. Dlaczego nie przetestujecie jej porządnie i nie wydacie dopiero wtedy, kiedy będzie bez bugów?

To nie do końca się zgadza. Po pierwsze, gromadzimy statystyki i stale monitorujemy informacje zwrotne graczy. Z naszych danych wynika, że w aktualizacji 0.22 i 0.23 występowało mniej błędów niż w którejkolwiek uprzedniej aktualizacji w Armored Warfare. Aktualizacja 0.24 zwróciła na siebie uwagę ze względu na kilka bardzo widocznych problemów, które dotyczyły wszystkich graczy, co przyczyniło się do postrzegania jej jako ogólnie nieudanej.

Problem lagów w 0.24, który był najbardziej widocznym problemem tej aktualizacji – nie był spowodowany bezpośrednio klientem gry, lecz problematycznym rozwiązaniem serwerowym, który pociągnął za sobą nierówną dystrybucję ładowania. Wyciągnęliśmy z tego kilka wniosków i przedsięwzięliśmy kroki, aby nigdy się to więcej nie zdarzyło.

Pytanie: Czy zostanie poprawiona oprawa dźwiękowa gry?

Mamy specjalny zespół, który zajmuje się wyłącznie stroną dźwiękową w grze. Ma on plany, dotyczące poprawy jakości dźwięku. W najbliższej przyszłości zamierzamy poprawić brzmienie pojazdów w trakcie poruszania się po różnych nawierzchniach. Następnie zajmiemy się odgłosami strzelania i eksplozji. Pracujemy nad ścieżką dźwiękową gry oraz odgłosach pojazdów.

Pytanie: Dlaczego nie wydacie dużej aktualizacji z wyłącznie poprawionymi błędami?

Planujemy raczej wprowadzanie poprawek wraz z nowymi treściami. Zbieramy wasze opinie zwrotne i najpierw rozwiązujemy niecierpiące zwłoki problemy. Następnie wydajemy mniejsze łatki, które zwykle nazywamy „hotfixami”.

Pytanie: Kiedy wprowadzicie ukraińską linię pojazdów z takimi pojazdami, jak BM Oplot?

Mamy to w planie, ale nie w bliskiej przyszłości.

Pytanie: Czy jest możliwe przywrócenie stanu gry do aktualizacji 0.18?

Nie, nie zamierzamy przywracać gry do tak wczesnego stadium. W przyszłych aktualizacjach wprowadzimy jednakże z powrotem kilka dobrych rozwiązań przeszłości, co do których życzymy sobie, aby wróciły. Dla przykładu w jednej z najbliższych aktualizacji VBL TOW odzyska działko automatyczne, zbalansowane tak, aby działało jak przed Balansem 2.0.

Inną tego rodzaju zmianą jest ponowne wzmocnienie pancerza serii pojazdów Challenger, aby były one cięższe i potężniejsze – jak właśnie przed Balance 2.0. Zmiana ta już weszła w życie w ramach jednego z ostatnich hotfixów aktualizacji 0.24.

Pytanie: Kiedy będziemy mogli strzelać do pojazdów wysokich poziomów na poligonach celem wypróbowania ich opancerzenia?

Faktycznie mamy to w planach, ale zamierzamy też wprowadzić funkcję inspekcji opancerzenia, dzięki której będziecie mogli obejrzeć szczegółowo pancerz każdego pojazdu.

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij