Przerwa techniczna – 25 września

Witajcie,

Jutro, tj. 25 września 2018 roku, od godziny 8:00, serwery Armored Warfare będą niedostępne przez około 4 godziny. Przerwa jest spowodowana wprowadzeniem łatki 0.26.4895.

LISTA ZMIAN W 0.26.4895

W tej aktualizacji usuniemy exploit, dzięki któremu gracze mogli otrzymać losowy pojazd premium za darmo. Błędnie otrzymane pojazdy premium (lub waluta, jeżeli maszynę sprzedano) zostaną usunięte z kont graczy. Wszystkie retrofity z ww. czołgów zostaną zrekompensowane, a materiały eksploatacyjne zostaną przeniesione do ekwipunku.

Ważne zmiany i poprawki

  • Leopard 2 Revolution – czołg podstawowy premium 8 poziomu jest teraz dostępny za złoto w grze (artykuł)
  • Wprowadzono kolejne zauważalne usprawnienie w wydajności gry
  • Naprawiono błąd, który powodował ogromną ilość niesławnych „ghost shells” (pociski znikały w trakcie lotu)
  • Naprawiono kilka błędów, który mogły powodować crash gry na niektórych mapach, zwłaszcza z botami PvP
  • Naprawiono błędną szybkostrzelność wielu działek automatycznych
  • Naprawiono błąd, który powodował niespójne zachowanie się pocisków HE działek automatycznych podczas strzelania w gąsienice wrogich pojazdów – pociski HE mogą teraz zadawać obrażenia zewnętrznym modułom nawet jeżeli brakuje im penetracji, aby zadać obrażenia samemu pojazdowi
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk gry znikał czasami kompletnie na niektórych PC
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre pojazdy (np. Rosomak) otrzymały inny typ pocisków zamiast zamierzonych PELE
  • Naprawiono błąd, który powodował znaczny spadek celności niektórych pocisków przy przełączaniu się na inny typ amunicji
  • Naprawiono błąd, przez który działo mogło skończyć jako w pełni wycelowane po obrocie wieży, bez względu na właściwy czas celowania
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze czasami nie dostawali wyszkolonej załogi, za którą zapłacili podczas kupowania pojazdu
  • Postawienie własnej zasłony dymnej nie przerywa już kontroli nad własnymi wystrzelonymi PPK
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre osiągnięcia jak np. Izraelski grzmot resetowały swój postęp za każdym razem, gdy kleint gry został ponownie uruchomiony. Postęp osiągnięć został przywrócony do właściwego poziomu
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze w określonych warunkach mogli wejść do bitwy innym pojazdem niż tym którym byli w kolejce

Przeróbka ZBL-08

ZBL-08 pod względem osiągów był jednym z najgorszych pojazdów w grze. W celu uczynienia go zauważalnie użyteczniejszym wprowadziliśmy następujące zmiany:

  • Poziom pojazdu został zmieniony z 7 na 6
  • Dodano moduł „Pakiet rozpoznania”

Dodatkowo, usunęliśmy ulepszone PPK i zrebalansowaliśmy podstawowe PPK:

  • Prędkość lotu została zmieniona z 120m/s na 130 m/s
  • Zwiększono przyśpieszenie
  • Pociski posiadają teraz głowice tandemowe
  • Czas pomiędzy wystrzałami PPK został zmniejszony 2s do 1,5s
  • Moduł ulepszonego podajnika działka automatycznego został zastąpiony przez moduł ulepszonej kontroli PPK, który pozwoli graczom na kontrolę dwóch PPK w locie, zamiast jednego

Usprawnienia działka automatycznego VBL

Poprawiliśmy system działka automatycznego na VBL 5 poziomu (wcześniej VBL TOW):

  • Zwiększono obrażenia pocisków APDS i ich zdolność penetracji
  • Zauważalnie poprawiono prędkość obrotu wieży z 60 do 150 °/s
  • Zauważalnie poprawiono czas przeładowania magazynka z 10s na 2,5s
  • Odrobinę zredukowano karę do celności za strzelanie (o 20 procent)
  • Odrobinę poprawiono czas celowania

Zmiany w innych pojazdach

  • Seria Terminator, T-15 i BVP Šakal: czas przełączania pomiędzy rakietami a działkiem automatycznym został zredukowany do 0,5 sek
  • AMX-10RCR – niszczyciel czołgów premium 8 poziomu należy teraz do dealera Zhang Fenga
  • BMP-3M Dragun 125: przednia minimalna depresja działa została usprawniona do -6 stopni. Boczna maksymalna depresja działa została zwiększona do -7 stopni
  • Seria BMD-2: poprawiono ikonki w garażu
  • M1a1 AIM posiada teraz miękką SOA
  • LAV-150 90 posiada teraz naprawione pociski HESH
  • Pociski PELE Rosomaka i Rosomaka M1 latają teraz szybciej (miejcie na uwadze, iż amunicja PELE Rosomaka zachowuje się pod względem mechaniki jak HESH)
  • PT-85: naprawiono błędny kąt rozstawienia dymu
  • XM1A3: 120mm pociski HEAT działają teraz poprawnie, jak HEAT-MP (zadają obrażenia nawet przy braku penetracji)
  • Challenger 2 ATDU: poprawiono nazwę pocisków Mk.1 i mk.2
  • T-15: poprawiono nieprawidłową wskazówkę mówiącą, iż rakiety 9M133-1 nie posiadają głowic tandemowych
  • T-90A: poprawiono tekstury zniszczonego pojazdu i błędne wyświetlanie się kamuflażu
  • T-72B: usprawniono pancerz, aby pasował on do rzeczywistego T-72B (do tej pory niektóre części pancerza należały do T-72A)
  • Merkava Mk.3 Barak Zoher: usprawniono materiał i grubość dolnej przedniej płyty
  • Naprawiono błędny wygląd kamuflażu na Merkavie Mk.4 i Mk.4M

Inne zmiany i poprawki

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego brakowało w garażu opisu działka automatycznego w modułach z połączonym działkiem i PPK
  • Naprawiono błąd, w wynku którego bonus do szansy na podpalenie znikał z podpowiedzi niektórych pocisków
  • Naprawiono główne problemy FPSów na mapie PvE Kowadło
  • Naprawiono wygląd cieni, aby były one bardziej realistyczne
  • Naprawiono modele kolizji domów na czwartej mapie Specjalnych Operacji BSI w celu powstrzymania graczy od strzelania przez budynki
  • Punkty wytrzymałości bramy twierdzy na czwartej mapie Specjalnych Operacji BSI skalują się teraz wraz z poziomem pojazdów
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego żetony 9 i 10 poziomu nie pojawiały się jako użyte w oknie ulepszeń pomimo tego, że gracz już je użył
  • Naprawiono kilka błędów z czatem batalionowym i rangami
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czat batalionowy nie znikał nawet, gdy batalion został rozwiązany
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Inspekcję opancerzenia nie dało się włączyć, gdy gracz znajdował się w kolejce
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego magazyn amunicji płonął i eksplodował nawet, gdy wrogi pojazd był już zniszczony
  • Naprawiono błąd, przez który gąsienice i koła jezdne w inspekcji opancerzenia posiadały błędny materiał
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego AC-130 z GO czasami wisiał w powietrzu lub brakowało mu paska zdrowia
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze w trybie GO czasami nie mogli wybrać poprawnie punktu odrodzenia
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli rozpocząć samouczek, z pod menu Esc, nawet gdy tryb ten został wyłączony przez administratora serwera
  • Naprawiono brakujący przycisk Bitwa w oknie z wynikami meczy dla wszystkich trybów
  • Poprawiono niektóre teksty po gruzińsku na pierwszej mapie Specjalnych Operacji BSI
  • Rachel Kramer nie brzmi już w grze jak facet
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego znaczniki 3D pojawiały się tylko na minimalnych detalach w trybie samouczka
  • Poprawiono modele balkonów budynków na mapie Zimna stal
  • Naprawiono wiele pomniejszych błędów UI

Uwaga: Pamiętajcie że przerwa może się wydłużyć ponad podany wyżej czas!

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij