Podsumowanie Q&A z Anya Zhukova i Aleksey Larionov

Witajcie,

Poniżej znajdziecie krótkie podsumowanie Q&A, przygotowane przez SS, ze streamu z rosyjskimi producentami Armored Warfare – Anya Zhukova i Aleksey Larionov.

  • Część z Was zauważyła redukcję rozmiaru klienta – jest to zamierzone (spowodowane jest to optymalizacją klienta)
  • Walka z AFK jest czymś czemu generalnie się przypatrujemy (SS: było to nawiązanie do ich własnego wydarzenia „Czarny Orzeł”, ale ma to zastosowanie również i u nas – w szczególności w dyskwalifikowaniu graczy z końca kampanii fabularnej)
  • W przyszłości możemy mieć w kliencie gry liczniki wydarzenia, które będą działać niemalże w czasie rzeczywistym – jest to coś czemu się przyglądamy
  • System załogi również zostanie przerobiony (aczkolwiek nieprędko)
  • Inspekcja opancerzenia została usunięta z oryginalnego buildu 0.23 z uwagi na ograniczenia czasowe (bardzo chcieliśmy wydać aktualizację przez Świętami, a zmiany w 0.23 były dobrze przyjęte, oczywiście poza błędami), aczkolwiek jest to coś co pojawi się relatywnie szybko (oprócz standardowego podglądu zawiera ona wiele fajnych rzeczy – na przykład porównanie pancerza i trafienia określonym pociskiem – pozwoli to graczom na zrozumienie tego, gdzie i jakim pojazdem możemy przebić daną maszynę)
  • Bitwy rangowe wkrótce się pojawia, nie ma konkretnej daty – początek nowego roku
  • Przyglądamy się artylerii i temu co z nią zrobić (nie, nie powróci do PvP w obecnej formie, ale przypatrujemy się jej mechanice)
  • Spadki wydajności, które zostały zgłoszone przez niektórych graczy są badane i wkrótce się nimi zajmiemy. Występują pewne problemy graficzne, który są związane ze starszymi lub słabszymi GPU (ten problem ma wysoki priorytet)
  • Mamy w planie wprowadzenie historycznych kamuflaży (wciąż dyskutujemy nad tym które)
  • Przewracanie się czołgów oraz usprawnienia fizyki – może w jednej z nadchodzących aktualizacji
  • Planujemy kilka linii pojazdów na 2018 (pierwsza z nich powinna się pojawić w okolicach wiosny)
  • Na początku przyszłego roku przyjrzymy się resetowi nicków graczy
  • Odnośnie crashy (0.22 i 0.23) – poprawki są w rozwoju, hotfix dla 0.23 nadchodzi (zwłaszcza ten dla Spec Ops). Co do raportowania crashy – najlepszą (i jedyną) drogą jest pozwolenie grze na wysłanie raportu z crasha. Każdy z nich jest badany i przekazywany do właściwego dewelopera. Tworzenie wątku na forum odnośnie błędu bez zamieszczenia raportu z crasha jest bezcelowe
  • Poprawiła się współpraca pomiędzy EU/NA a RU. Oczywiście producenci mówili o tym z perspektywy RU – z naszej strony lepiej pracujemy z naszymi kolegami, wliczając w to np. jednoczesne wypuszczanie łatek, PTS’ów itd. Jest to wyboista droga, istnieje wiele przeszkód, które musimy pokonać, ale np. w przyszłości wiele wydarzeń powinno być zsynchronizowane. Co do PTSa – ktoś spytał dlaczego nie jest on dostępny cały czas. Odpowiedź jest prosta – nawet w warunkach RU po tygodniu nikt by go nie używał  (więc możecie sobie wyobrazić jak byto było u nas)

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij