Podsumowanie Q&A z Anya Zhukova i Aleksey Larionov

Witajcie,

Poniżej znajdziecie krótkie podsumowanie Q&A, przygotowane przez SS, ze streamu z rosyjskimi producentami Armored Warfare – Anya Zhukova i Aleksey Larionov.

  • Część z Was zauważyła redukcję rozmiaru klienta – jest to zamierzone (spowodowane jest to optymalizacją klienta)
  • Walka z AFK jest czymś czemu generalnie się przypatrujemy (SS: było to nawiązanie do ich własnego wydarzenia „Czarny Orzeł”, ale ma to zastosowanie również i u nas – w szczególności w dyskwalifikowaniu graczy z końca kampanii fabularnej)
  • W przyszłości możemy mieć w kliencie gry liczniki wydarzenia, które będą działać niemalże w czasie rzeczywistym – jest to coś czemu się przyglądamy
  • System załogi również zostanie przerobiony (aczkolwiek nieprędko)
  • Inspekcja opancerzenia została usunięta z oryginalnego buildu 0.23 z uwagi na ograniczenia czasowe (bardzo chcieliśmy wydać aktualizację przez Świętami, a zmiany w 0.23 były dobrze przyjęte, oczywiście poza błędami), aczkolwiek jest to coś co pojawi się relatywnie szybko (oprócz standardowego podglądu zawiera ona wiele fajnych rzeczy – na przykład porównanie pancerza i trafienia określonym pociskiem – pozwoli to graczom na zrozumienie tego, gdzie i jakim pojazdem możemy przebić daną maszynę)
  • Bitwy rangowe wkrótce się pojawia, nie ma konkretnej daty – początek nowego roku
  • Przyglądamy się artylerii i temu co z nią zrobić (nie, nie powróci do PvP w obecnej formie, ale przypatrujemy się jej mechanice)
  • Spadki wydajności, które zostały zgłoszone przez niektórych graczy są badane i wkrótce się nimi zajmiemy. Występują pewne problemy graficzne, który są związane ze starszymi lub słabszymi GPU (ten problem ma wysoki priorytet)
  • Mamy w planie wprowadzenie historycznych kamuflaży (wciąż dyskutujemy nad tym które)
  • Przewracanie się czołgów oraz usprawnienia fizyki – może w jednej z nadchodzących aktualizacji
  • Planujemy kilka linii pojazdów na 2018 (pierwsza z nich powinna się pojawić w okolicach wiosny)
  • Na początku przyszłego roku przyjrzymy się resetowi nicków graczy
  • Odnośnie crashy (0.22 i 0.23) – poprawki są w rozwoju, hotfix dla 0.23 nadchodzi (zwłaszcza ten dla Spec Ops). Co do raportowania crashy – najlepszą (i jedyną) drogą jest pozwolenie grze na wysłanie raportu z crasha. Każdy z nich jest badany i przekazywany do właściwego dewelopera. Tworzenie wątku na forum odnośnie błędu bez zamieszczenia raportu z crasha jest bezcelowe
  • Poprawiła się współpraca pomiędzy EU/NA a RU. Oczywiście producenci mówili o tym z perspektywy RU – z naszej strony lepiej pracujemy z naszymi kolegami, wliczając w to np. jednoczesne wypuszczanie łatek, PTS’ów itd. Jest to wyboista droga, istnieje wiele przeszkód, które musimy pokonać, ale np. w przyszłości wiele wydarzeń powinno być zsynchronizowane. Co do PTSa – ktoś spytał dlaczego nie jest on dostępny cały czas. Odpowiedź jest prosta – nawet w warunkach RU po tygodniu nikt by go nie używał  (więc możecie sobie wyobrazić jak byto było u nas)

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij