Na warsztacie: Zaawansowany system tuningu

Witajcie,

Tym razem coś co zapewne ciekawiło większość z was – system skórek. Jak deweloperzy postanowili rozwiązać problem m.in. kilku wersji tego samego pojazdu? Sprawdźmy oficjalny artykuł.

Do najciekawszych funkcji zbliżającego się sezonu Arabian Nights zalicza się funkcja zaawansowanego tuningu, znana pod nazwą systemu skórek. Umożliwi ona wam upiększanie pojazdów z pomocą nowych, wszechstronnych zestawów wizualnego tuningu czyli po naszemu skórek.

Skórka to zasadniczo całkowita wizualna renowacja pojazdu, nakładana na istniejące opcje tuningu. Może się składać z jednego lub więcej następujących elementów:

  • Szczególny kamuflaż (na przykład wzór edycji Fox)
  • Dodatkowe pasywne elementy optyczne (ostrza, spoilery)
  • Dodatkowe aktywne elementy optyczne (powiewające na wietrze flagi, wytwornice dymu i inne ruchome części)
  • Zmiany innych właściwości pojazdu (kolor dymu, odgłos silnika)

Trzeba wiedzieć, że żaden z tych elementów nie będzie miał wpływu na opancerzenie i punkty życia pojazdu, który nie stanie się bardziej (lub mniej) narażony z powodu skórki.

Skórki będzie można uzyskać na różne sposoby – w nagrodę za przejście określonych misji w grze, jako gratisowe prezenty lub w ramach treści premium. Nie będą one miały wpływu na parametry pojazdu poza jednym małym wyjątkiem – każda skórka zwiększa o 5 procent kamuflaż pojazdu, przy czym nie nakłada się z bonusem kamuflażu (zastępuje go).

Każda skórka będzie przypisana do konkretnego pojazdu, który trzeba posiadać, aby ją wykorzystać Na przykład skórki przeznaczonej dla czołgu podstawowego Leopard 2A5 nie będzie można wykorzystać w żadnym innych pojeździe i oprócz tego trzeba mieć ten czołg. Uzyskanie skórki nie oznacza, że uzyskuje się automatycznie pojazd, dla którego jest przeznaczona. Innymi słowy, najpierw trzeba mieć czołg Leopard 2A5, aby zrobić użytek z przeznaczonej dla niego skórki.

Nie wszystkie skórki będą dostępne dla wszystkich pojazdów, ale wiele z nich będzie dostępnych dla więcej niż jednego pojazdu – w takich wypadkach należy daną skórkę uzyskać oddzielnie, chyba że ustalono inaczej.

Oprócz tego skórki będą dostępne tylko dla określonej konfiguracji pojazdu – najbardziej typowym przypadkiem jest najwyższa konfiguracja z najlepszą zamontowaną armatą i opancerzeniem. Niektóre skórki będą powodować zmianę oznaczenia, przy czym nowe oznaczenie będzie widoczne dla wszystkich (na przykład po zainstalowaniu skórki Predator progresywny Leopard 2AV zmieni nazwę na Leopard 2AV Predator). Obie właściwości stworzą w przyszłości możliwość wdrażania historycznych skórek konfiguracji pojazdów, wykorzystywanych w rzeczywistości.

W pierwszej wersji systemu zamierzamy wydać następujące dwie skórki:

  • Titan (wymuskany, zabójczo nowoczesny styl korporacyjnych sił bezpieczeństwa)
  • Nomad (z taką ilością kolców, pił i ostrzy, która uszczęśliwi każdego oszalałego od słońca pustynnego marudera)

W przyszłości pojawi się oczywiście więcej skórek.

No i jest jeszcze takie oto pytanie: co się stanie z istniejącymi wersjami pojazdów, kojarzonych przez graczy jako maszyny ze zmienionymi skórkami, takimi jak wyżej wymieniony Leopard 2AV Predator czyli Leopard 2AV z lamparcim kamuflażem?

Przede wszystkim oryginalne pojazdy ze zmienionymi skórkami pozostaną w grze jako osobne maszyny, których skórki staną się dostępne dla innych pojazdów tego samego rodzaju (progresywnych lub premium), o ile posiadasz pojazd z daną skórką, a pojazd progresywny odpowiada konfiguracji premium pojazdu. Oznacza to, że jeśli się ma czołg Leopard 2AV i jego odpowiednik premium Leopard 2AV Predator, będzie można zamontować kamuflaż Predator na pojeździe progresywnym, o ile rozchodzi się o tę samą konfigurację (w tym wypadku armata kal. 105 mm). Jeśli nie posiadasz lub nie masz odblokowanych modernizacji, wymaganych do instalacji skórki, skórka oznacza ich gratisowe zamontowanie, ale zostaną one usunięte po zdjęciu skórki, o ile nie zostały odblokowane i kupione.

Posiadane skórki będzie można instalować na różnych pojazdach. Jeśli masz na przykład Merkawę Mk.2D Storm i Merkawę Mk.2D bez skórki, możesz przeobrazić obydwa pojazdy w Merkawy Mk.2D Storm, dzięki czemu możesz wybrać się na kolejną bitwę drugim czołgiem Storm natychmiast po zniszczeniu pierwszego bez potrzeby czekania do końca bitwy. Należy jednak pamiętać, że maszyny te będą traktowane jako oddzielne pojazdy z różnym postępem – na przykład ich załogi, modyfikacje i inne elementy będą odmienne w każdym czołgu.

Wyżej wymienione zasady są szczególnie ważne, ponieważ w grze występują powiązane ze sobą, ale nie identyczne pojazdy. W związku z tym:

  • Posiadanie czołgu Armata 152 nie oznacza odblokowania jego skórki dla standardowego T-14 Armata
  • Posiadanie czołgu Typ 99A2-140 nie oznacza odblokowania jego skórki dla standardowego Typ 99A2
  • Posiadanie czołgu BWP-1M Puma nie oznacza odblokowania jego skórki dla pozostałych modeli BMP

Wprowadzenie tego systemu zmieni naszą ofertę – podczas gdy pozostaną dostępne stare zmienione skórki (takie jak edycja Merc), w przyszłości będziemy oferować skórki bez potrzeby zainstalowania ich na pojazdach. Dotyczy to jednak wyłącznie ostatnio powstałych skórek – oddzielne skórki istniejących pojazdów premium nie będą dostępne.

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij