Łatka 0.22.4223 na EU PTS

@Aktualizacja – łatka została przeniesiona na następny tydzień.

Witajcie,

Dzisiaj na EU PTS trafi łatka 0.22.4223, która ma naprawić szereg problemów na serwerze testowym. Listę poprawek znajdziecie poniżej.

Duże rzeczy

– Umiejętności wielu dowódców zostały zrebalansowane w porównaniu do początkowej wersji PTS, naprawiono wiele zbugowanych umiejętności
– Naprawiono wiele małych problemów z lokalizacją (niepoprawny tekst, placeholdery itp.)
– Naprawiono kilka błędów z UI (jak na przykład niepoprawny wygląd wybranych umiejętności)
– Znerfiono nadmierną celność i stabilizację dział Jarmily
– Naprawiono błędne informacje odnośnie przychodów w oknie z wynikami pobitewnymi

Mniejsze rzeczy

– Naprawiono model gąsienicy FV510 Warrior MILAN i Leoparda 2A6
– Naprawiono błąd w wyniku, którego dodatkowy pancerz wieży Chieftain Mk.6 i Mk.10 nie działał
– Usprawniono pancerz jarzma Chieftaina Mk.2 i Mk.10
– Poprawiono zastępczy tekst, który pojawiał się w pobitewnym oknie odprawy
– Chieftain Mk.6 otrzyma mały buff do współczynnika kamuflażu (1-2%) z uwagi na siatkę na jego wieży
– Chieftain Mk.6 będzie miał poprawione przyspieszenie do poziomu Mk.10 (obecnie jest to poziom Mk.2)
– Naprawiono mały błąd w pancerzu Chieftaina Mk.10
– Chieftain Mk.2 otrzyma grubszą górną przednią płytę, przednią dolną płytę i boczny pancerz
– Naprawiono niepoprawnie wyświetlaną liczbę skrzynek z łupami w nowym oknie ekwipunku (jeżeli gracz miał ponad 100 skrzynek, zawsze wyświetlało się 99)
– Zredukowano błędną wagę ZBD-86 z 21 ton do 13.3 tony
– Naprawiono silniki ZBD-86 i ZBL-08
– Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł wpływać na dowódców (zmiana umiejętności itp.) podczas czekania w kolejce
– Naprawiono błąd, w wyniku którego pojazdy mogły wspinać się na wzniesienia szybciej na wstecznym biegu niż przy jeździe do przodu
– Naprawiono kilka mniejszych błędów powiązanych z bunkrami na mapie Kanał (GO), które po wykryciu zachowywały się niepoprawnie
– Wprowadzono dodatkową optymalizację do cieni
– Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz zawsze lądował w łatwej misji PvE niezależnie od jego wyboru
– Naprawiono błąd UI, który powodował że przycisk resetu dowódcy wyglądał na aktywny nawet, gdy tak nie było
– Naprawiono błąd, w wyniku którego OT-64 Cobra nie zachowywał się jak pojazd amfibijny (czas tonięcia był zbyt krótki)
– Naprawiono nadmiernie długi czas płonięcia magazynu amunicji czołgów Challenger
– Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre pojazdy kołowe były przewrócone na bok przy starcie bitwy
– Naprawiono błąd, który powodował, że dowódcy zdobywali mniej doświadczenia niż zamierzono
– Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne wyświetlanie się medali od osiągnięć w oknie z wynikami pobitewnymi
– Naprawiono niepoprawnie pokolorowane działa Taifuna II
– Naprawiono tekstury świateł przednich T-90MS
– Naprawiono niepoprawne działanie dwóch materiałów eksploatacyjnych tego samego typu
– Naprawiono kilka mniejszych problemów z teksturami
– Naprawiono dziwne czarne tekstury pojazdów Chieftain 900, T-64A, Stingray 2 i wszystkich BMD
– Naprawiono błąd, który powodował, że zasada dowódcy „Dwóch to drużyna” nie działała poprawnie na 11 poziomie
– Naprawiono niepoprawne tekstury budynków na mapie treningowej na niskich detalach
– Naprawiono zbugowaną karę do czas przeładowania po utracie ładowniczego w PLZ-89
– Naprawiono błąd, w wyniku którego detale nie pojawiał się wraz z kamuflażem na FV510 Warrior i C1 Ariete
– Poprawiono nagrody za cele misji Kobra
– Naprawiono błąd w wyniku którego wizualny model M1A1 łamał się przy jednoczesnym zainstalowaniu pakietu ERA i kamuflażu
– Naprawiono zbugowany materiał eksploatacyjny ulepszona gaśnica (chroniła przed pojawieniem się pożaru zamiast aktywować się po pierwszym jego cyklu)
– Naprawiono niewrażliwe na ostrzał celowniki działonowego i dowódcy Jarmily
– Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł dostać się w niedostępne obszary mapy Zakłady chemiczne
– Naprawiono błędny wizualny model czołgów M60-2000, T-72A Victory i C1 Ariete
– Naprawiono błąd samouczka, w wyniku którego gracz mógł mieć dostęp do ulepszeń pojazdu bez ukończenia szkolenia
– Naprawiono błędny wizualny model VBL INGWE
– Naprawiono brakujące tekstury pojazdów WOLF
– Dodano nową wskazówkę do menu wyboru trybu
– Naprawiono błąd, w wyniku którego czołgi mogły się zespawnować jeden na drugim na mapie Kanał (GO)
– Naprawiono animację gąsienic Challengera 2 ATDU
– Naprawiono błąd na wielu pojazdach, który powodował pojawienia się kamuflażu tam, gdzie nie powinno go być (gąsienice, spód itp.)
– Naprawiono zbugowane położenie ładowniczego w PTL-02 Assaulter
– Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik niewrażliwości nie pojawiał się prawidłowo w Globalnych Operacjach
– Naprawiono statystykę trafień w oknie odprawy pobitewnej (niektóre trafienia liczył się podwójnie)

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij