Kolejne zmiany w buildzie 0.25

Witajcie,

Jakiś czas temu wspominałem Wam, że 0.25 dostało swoją pierwszą łatkę. Teraz zostały wprowadzone ostatnie już zmiany w buildzie – aktualizacja za kilka dni trafi na serwery live.

Zmiany w rozgrywce

  • Usprawniono matchmaking plutonów – liczba plutonów na drużynę w trybie PvP będzie teraz rozsądniej brana pod uwagę
  • Małe optymalizacje dla wysokich i mniejszych ustawień graficznych

Wskaźnik penetracji pocisków odłamkowo-burzacych

Wskaźnik penetracji pocisków HE będzie teraz działał w następujący sposób:

  • Czerwony: trafienie zada 15% lub mniej obrażeń bazowych pocisku
  • Żółty: trafienie zada od 16 do 80% obrażeń bazowych pocisku
  • Zielony: trafienie zada ponad 80% obrażeń bazowych pocisku

Pojazdy

  • VT-5: prędkość przeładowania ATGM jest teraz taka sama jak dla innych pocisków
  • Chieftain 900: znacząco usprawniono pancerz włazu kierowcy, naprawiono i usprawniono pancerz jarzma, naprawiono geometrię pancerza dla bardziej przewidywalnych wyników, naprawiono błąd w wyniku którego czołg był łatwo przebijalny w pobliżu celownika działonowego oraz u góry po lewej od działa
  • Obiekt 279 – zwiększono pancerz (pancerz przeciwko HEAT działa teraz lepiej), usunięto niższą wagę w matchmakingu
  • Pojazdy z Ready Rack nie mogą już przeładowywać jeżeli ich ammo rack jest zniszczony
  • XM1A3: naprawiono błąd, w wyniku którego licznik pocisków nie pokazywał poprawnej liczby pocisków
  • B1 Draco posiada teraz bezzałogową wieżę, oznacza to że przyjmuje zredukowane obrażenia
  • BMPT Terminator: naprawiono pancerz modułu uzbrojenia
  • Challenger 1 FALCON – wieża otrzymuje teraz zredukowane obrażenia
  • Expeditionary Tank – wieża otrzymuje teraz zredukowane obrażenia, lekko dopasowano pancerz włazów wieży
  • PL-01: naprawiono błąd, gdzie model SOA pojawiał się na pojeździe nawet, gdy ta nie była jeszcze odblokowana
  • Object 187: lekko dopasowano przedni górny i dolny pancerz spawany
  • Naprawiono wiele mniejszych wizualnych błędów na wielu modelach

Mapy

  • Black Sea Incursion: kilka poprawek, wliczając w to cut-scenki oraz zacięcia się helikopterów
  • Pleternica: zoptymalizowano efekt deszczu dla lepszej wydajności

@Aktualizacja – Silentstalker zrobił literówkę. W rzeczywistości, wieże bezzałogowe otrzymują zredukowane obrażenia.

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij