Kolejne zmiany w buildzie 0.25

Witajcie,

Jakiś czas temu wspominałem Wam, że 0.25 dostało swoją pierwszą łatkę. Teraz zostały wprowadzone ostatnie już zmiany w buildzie – aktualizacja za kilka dni trafi na serwery live.

Zmiany w rozgrywce

  • Usprawniono matchmaking plutonów – liczba plutonów na drużynę w trybie PvP będzie teraz rozsądniej brana pod uwagę
  • Małe optymalizacje dla wysokich i mniejszych ustawień graficznych

Wskaźnik penetracji pocisków odłamkowo-burzacych

Wskaźnik penetracji pocisków HE będzie teraz działał w następujący sposób:

  • Czerwony: trafienie zada 15% lub mniej obrażeń bazowych pocisku
  • Żółty: trafienie zada od 16 do 80% obrażeń bazowych pocisku
  • Zielony: trafienie zada ponad 80% obrażeń bazowych pocisku

Pojazdy

  • VT-5: prędkość przeładowania ATGM jest teraz taka sama jak dla innych pocisków
  • Chieftain 900: znacząco usprawniono pancerz włazu kierowcy, naprawiono i usprawniono pancerz jarzma, naprawiono geometrię pancerza dla bardziej przewidywalnych wyników, naprawiono błąd w wyniku którego czołg był łatwo przebijalny w pobliżu celownika działonowego oraz u góry po lewej od działa
  • Obiekt 279 – zwiększono pancerz (pancerz przeciwko HEAT działa teraz lepiej), usunięto niższą wagę w matchmakingu
  • Pojazdy z Ready Rack nie mogą już przeładowywać jeżeli ich ammo rack jest zniszczony
  • XM1A3: naprawiono błąd, w wyniku którego licznik pocisków nie pokazywał poprawnej liczby pocisków
  • B1 Draco posiada teraz bezzałogową wieżę, oznacza to że przyjmuje zredukowane obrażenia
  • BMPT Terminator: naprawiono pancerz modułu uzbrojenia
  • Challenger 1 FALCON – wieża otrzymuje teraz zredukowane obrażenia
  • Expeditionary Tank – wieża otrzymuje teraz zredukowane obrażenia, lekko dopasowano pancerz włazów wieży
  • PL-01: naprawiono błąd, gdzie model SOA pojawiał się na pojeździe nawet, gdy ta nie była jeszcze odblokowana
  • Object 187: lekko dopasowano przedni górny i dolny pancerz spawany
  • Naprawiono wiele mniejszych wizualnych błędów na wielu modelach

Mapy

  • Black Sea Incursion: kilka poprawek, wliczając w to cut-scenki oraz zacięcia się helikopterów
  • Pleternica: zoptymalizowano efekt deszczu dla lepszej wydajności

@Aktualizacja – Silentstalker zrobił literówkę. W rzeczywistości, wieże bezzałogowe otrzymują zredukowane obrażenia.

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij