Aktualizacja 0.21 – System wykrywania w trybie PvE

Witajcie,

Ostatnio na forach Armored Warfare pojawiło się wiele pytań związanych z systemem wykrywania w trybie PvE. Z tego powodu Silentstalker postanowił wypytać twórców jak to bedzie wyglądało w aktualizacji 0.21.

Poniżej znajdziecie wyjaśnienia lead dewelopera:

W 0.21, po wielu testach, wyszło nam, że boty najprawdopodobniej nie „oszukują” w jakimkolwiek znaczeniu spotowania i operują na tych samych zasadach co gracze.

SI posiada „specjalne” wsparcie, które prowadzi ją w stronę niewykrytych graczy, którzy strzelają do niej (ma to na celu uniknięcie nadużyć w kwestii strzelania do nieszczęśliwych botów podczas bycia niewykrytym – jak by nie patrzeć, boty w PvE mają na celu zapewnienie interesującej rozgrywki, nie mają symulować prawdziwych graczy ), ale nie daje im ono żadnego specjalnego traktowania w kwestii wykrywania.

Jednakże, są jeszcze inne czynniki, które wchodzą w grę:

1. Botów jest dużo i to daje im przewagę:

• Częstsze sprawdzanie wykrycia
• Pojedynczy samobójczy bot wykrywa wszystkich graczy na bliskim dystansie

2. Boty posiadają wiele LT i AFV, w porównaniu (często) do drużyny graczy. Oznacza to, że mają po prostu więcej „zwiadowców
3. Krzaki są przydatne dla SI, z racji iż nacierający gracze zazwyczaj ich nie wykorzystują (nie celowo). Bot któremu „poszczęściło się” zespawnować za krzakiem, skorzysta z jego bonusów

Planujemy wprowadzić kilka poprawek.

Ad. 1 Sprawdzanie wykrycia w 0.21 będzie odbywało się szybciej
Ad. 2 Aktualizacja 0.21 zbuffuje lżejsze pojazdy na wiele sposobów, ale odnośnie PvE – zwiększenie DPM jest najbardziej oczywiste. Gracze będą mogli odczuć pewną przewagę co powinno zaowocować większą liczbą pojazdów nie będących MBT
Ad. 3 W planach są przeróbki map, ale rzecz jasna jest to powolny proces

Jednakże, zdecydowaliśmy, że ogólnie chcemy dać graczom możliwość wykorzystania elementów rozgrywki w postaci niewidzialności (stealth – przyp. tłum.) i wykrywania. Dodamy mnożniki do kamuflażu i zasięgu widzenia botów w trybie PvE co spowoduje ich znerfienie w porównaniu do graczy w wielu aspektach.

Nastąpi to prawdopodobnie w hotfixie do 0.21 lub w aktualizacji 0.22.

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij