Aktualizacja 0.21 – System wykrywania w trybie PvE

Witajcie,

Ostatnio na forach Armored Warfare pojawiło się wiele pytań związanych z systemem wykrywania w trybie PvE. Z tego powodu Silentstalker postanowił wypytać twórców jak to bedzie wyglądało w aktualizacji 0.21.

Poniżej znajdziecie wyjaśnienia lead dewelopera:

W 0.21, po wielu testach, wyszło nam, że boty najprawdopodobniej nie „oszukują” w jakimkolwiek znaczeniu spotowania i operują na tych samych zasadach co gracze.

SI posiada „specjalne” wsparcie, które prowadzi ją w stronę niewykrytych graczy, którzy strzelają do niej (ma to na celu uniknięcie nadużyć w kwestii strzelania do nieszczęśliwych botów podczas bycia niewykrytym – jak by nie patrzeć, boty w PvE mają na celu zapewnienie interesującej rozgrywki, nie mają symulować prawdziwych graczy ), ale nie daje im ono żadnego specjalnego traktowania w kwestii wykrywania.

Jednakże, są jeszcze inne czynniki, które wchodzą w grę:

1. Botów jest dużo i to daje im przewagę:

• Częstsze sprawdzanie wykrycia
• Pojedynczy samobójczy bot wykrywa wszystkich graczy na bliskim dystansie

2. Boty posiadają wiele LT i AFV, w porównaniu (często) do drużyny graczy. Oznacza to, że mają po prostu więcej „zwiadowców
3. Krzaki są przydatne dla SI, z racji iż nacierający gracze zazwyczaj ich nie wykorzystują (nie celowo). Bot któremu „poszczęściło się” zespawnować za krzakiem, skorzysta z jego bonusów

Planujemy wprowadzić kilka poprawek.

Ad. 1 Sprawdzanie wykrycia w 0.21 będzie odbywało się szybciej
Ad. 2 Aktualizacja 0.21 zbuffuje lżejsze pojazdy na wiele sposobów, ale odnośnie PvE – zwiększenie DPM jest najbardziej oczywiste. Gracze będą mogli odczuć pewną przewagę co powinno zaowocować większą liczbą pojazdów nie będących MBT
Ad. 3 W planach są przeróbki map, ale rzecz jasna jest to powolny proces

Jednakże, zdecydowaliśmy, że ogólnie chcemy dać graczom możliwość wykorzystania elementów rozgrywki w postaci niewidzialności (stealth – przyp. tłum.) i wykrywania. Dodamy mnożniki do kamuflażu i zasięgu widzenia botów w trybie PvE co spowoduje ich znerfienie w porównaniu do graczy w wielu aspektach.

Nastąpi to prawdopodobnie w hotfixie do 0.21 lub w aktualizacji 0.22.

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią (gdy była w PvP). Community Contributor w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług. więcej informacji

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie plików "cookie" lub inny sposób lokalnego przechowywania informacji oraz na gromadzenie, udostępnianie i wykorzystywanie danych osobowych do personalizowania reklam i innych usług.

Zamknij