Aktualizacja 0.21 – System wykrywania w trybie PvE

Witajcie,

Ostatnio na forach Armored Warfare pojawiło się wiele pytań związanych z systemem wykrywania w trybie PvE. Z tego powodu Silentstalker postanowił wypytać twórców jak to bedzie wyglądało w aktualizacji 0.21.

Poniżej znajdziecie wyjaśnienia lead dewelopera:

W 0.21, po wielu testach, wyszło nam, że boty najprawdopodobniej nie „oszukują” w jakimkolwiek znaczeniu spotowania i operują na tych samych zasadach co gracze.

SI posiada „specjalne” wsparcie, które prowadzi ją w stronę niewykrytych graczy, którzy strzelają do niej (ma to na celu uniknięcie nadużyć w kwestii strzelania do nieszczęśliwych botów podczas bycia niewykrytym – jak by nie patrzeć, boty w PvE mają na celu zapewnienie interesującej rozgrywki, nie mają symulować prawdziwych graczy ), ale nie daje im ono żadnego specjalnego traktowania w kwestii wykrywania.

Jednakże, są jeszcze inne czynniki, które wchodzą w grę:

1. Botów jest dużo i to daje im przewagę:

• Częstsze sprawdzanie wykrycia
• Pojedynczy samobójczy bot wykrywa wszystkich graczy na bliskim dystansie

2. Boty posiadają wiele LT i AFV, w porównaniu (często) do drużyny graczy. Oznacza to, że mają po prostu więcej „zwiadowców
3. Krzaki są przydatne dla SI, z racji iż nacierający gracze zazwyczaj ich nie wykorzystują (nie celowo). Bot któremu „poszczęściło się” zespawnować za krzakiem, skorzysta z jego bonusów

Planujemy wprowadzić kilka poprawek.

Ad. 1 Sprawdzanie wykrycia w 0.21 będzie odbywało się szybciej
Ad. 2 Aktualizacja 0.21 zbuffuje lżejsze pojazdy na wiele sposobów, ale odnośnie PvE – zwiększenie DPM jest najbardziej oczywiste. Gracze będą mogli odczuć pewną przewagę co powinno zaowocować większą liczbą pojazdów nie będących MBT
Ad. 3 W planach są przeróbki map, ale rzecz jasna jest to powolny proces

Jednakże, zdecydowaliśmy, że ogólnie chcemy dać graczom możliwość wykorzystania elementów rozgrywki w postaci niewidzialności (stealth – przyp. tłum.) i wykrywania. Dodamy mnożniki do kamuflażu i zasięgu widzenia botów w trybie PvE co spowoduje ich znerfienie w porównaniu do graczy w wielu aspektach.

Nastąpi to prawdopodobnie w hotfixie do 0.21 lub w aktualizacji 0.22.

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: aw.my.com

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

  • ThePolishGamer/Zocker

    hahaha Inteligentne Boty 😀 to będzie zabawa ;D i wiele Płaczu 😛

  • Sławomir bomberdew

    Jak widać nadal bez zmian,polityka kłamstw i obiecanek.
    Ban dla AW nadal w mocy.

    • Wroobelek

      A co, ograłeś już 0.21, że takie werdykty wydajesz?

      • Sławomir bomberdew

        Kompletnie nie muszę.
        Magiczne zdanie wyjaśnia obiecanki cacanki.
        „Nastąpi to prawdopodobnie w hotfixie do 0.21 lub w aktualizacji 0.22.”
        Kolejne magiczne syfilizacje ups aktualizacje.
        Co do ściem.Pozostała reszta artykułu mówi za siebie

        • Stanisław Szczypuła

          No jak patrze co War Gaming robi z trybem PvE w World of Warships gdzie są misje np obrony portu, obrony statku naprawczego który musi dopłynąć i naprawić lotniskowiec, czy ewakuacji ludzi z Dunkierki przy nieustannym ataku lotnictwa i łodzi motorowych.. Jednym słowem spora różnorodność. A w AW tryb PvE od startu open bety się nie zmienił :(. To co było wyróżnikiem gry przyciągającym największą grupę graczy dalej jest traktowane po macoszemu. Devsi nie potrafią zrozumieć że są gracze którzy grali latami w WOT i zwykły team deathmatch nudzi ich już śmiertelnie bo w tym trybie w WOT rozegrali już dziesiątki tysięcy bitew i teraz szukają czegoś innego. Zamiast tego mam wrażenie że zachęcają wręcz do szerzenia takiego bzdurnego poglądu że PvE jest dla graczy którzy nie umieją walczyć przeciwko ludziom.

  • FANATYK_STRINGÓW

    Nie no, nie skomentuje tego nawet bo i po co 😛 totalne kondominium grafików , informatyków i szanownej Loży Panującej

  • Dodatkowe informacje są dostępne tutaj: http://aw.gamestone.pl/forum-news-19-07-17/

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij