Aktualizacja 0.17 – Zapowiedź

Witajcie,

Obsidian Entertainment wraz z My.com z dumą prezentują pierwszą zapowiedź aktualizacji 0.17 do Armored Warfare.

Aktualizacja 0.17 skupia się na poprawie jakości rozgrywki oraz na ulepszeniach takich jak np. całkowite przerobienie systemu „spawnu” botów w trybie PvE, nowy pojazd klasy wozów opancerzonych – VBR oraz niszczyciel czołgów – AMX 10 RCR, a także nowa, większa i otwarta mapa o nazwie „Linia Frontu” (Frontline). Sezon 1 Lords of War również wystartuje wraz z aktualizacją 0.17 na serwerze EU oraz NA.

DO GŁÓWNYCH NOWOŚCI W AKTUALIZACJI 0.17 NALEŻĄ:

  • Lords of War – Sezon 1
  • Nowa mapa PvPLinia frontu” (Frontline)
  • Nowa misja PvELewiatan” (Leviathan)
  • Dwa nowe pojazdy
  • Przerobiona misja PvEUkąszenie węża” (Snakebite)
  • Poprawki związane z opóźnieniami wystrzału
  • Przerobienie systemy SI botów

Poza powyższymi nowościami do gry trafi również spora liczba poprawek.

NOWA ZAWARTOŚĆ

LORDS OF WAR – SEZON 1

Lords of War to drużynowy, konkurencyjny trybu PvP. Celem w trybie LoW jest osiągniecie jak najdłuższej passy drużyny oraz zdobywanie punktów prestiżu, poprzez uczestnictwo w bitwach w wyznaczonych strefach konfliktu. Każda strefa konfliktu jest „otwarta” przez określoną ilość czasu, dodatkowo posiada ona własną mapę, cele, określone poziomy i typy pojazdów oraz wymagany skład drużyny. Wszystko to zapewni unikalne doświadczenia w każdej ze stref.

Więcej szczegółów dotyczących pierwszego sezonu pojawi się bliżej terminu wprowadzenia aktualizacji 0.17 na serwery AW.

  • Dowiedźcie się więcej o trybie LoW z tego artykułu: Klik
  • Dowiedźcie się więcej o Sezonie 0 z tej zapowiedzi: Klik

NOWA MAPA PVP „LINIA FRONTU”

Dwie wrogie kompanie czołgów starły się w bitwie na dużą skalę, pozostawiając lokalne połacie lasów w kompletnej ruinie. Jedna strona parła od północy miażdżąc zabudowania pod gąsienicami swoich czołgów, druga zaś nadciągała z południa, stawiając pobliskie lasy w ogniu i pozostawiając je, aż doszczętnie spłoną. Gdy w końcu obie siły spotkały się, wynik starcia był katastrofalny. Cały obszar jest napiętnowany śladami bitwy, włącznie z rdzewiejących wrakami czołgów, rozsianymi na całym terenie. Trzymaj się głównych dróg, aby zmierzyć się z wrogiem twarzą w twarz lub walcz na długi dystans na szczytach wzgórz z niepewnym widokiem na Linii frontu!

Linia frontu to duża otwarta mapa, na której znajdą zastosowanie pojazdy wszystkich klas. Sprawdzą się na niej zarówno manewry oskrzydlające jak i ostrzał na większy dystans. Więcej informacji niebawem!

NOWA MISJA PVE – LEWIATAN

Świeżo ukończona satelita „Aurora” znajduje się na odległej wyspie Pacyfiku, gdzie przechodzi ostatnie poprawki przed swoim dziewiczym lotem. Gdy siły przeciwnika grożą zniszczeniem satelity i jej części, DBM reaguje natychmiast i najmuje Czarną Kompanię, aby udała się na wyspę w celu wzmocnienia ochrony i zabezpieczenia terenu.

Podczas operacji „Lewiatan„, musisz bronić satelity i innych obiektów na wyspie. Powstrzymaj wrogów przed przejęciem Aurory i wyeliminuj zagrożenie.

NOWE POJAZDY

Wraz z aktualizacją 0.17 do gry zostaną dodane dwa nowe pojazdy:

  • VBR – opancerzony wóz bojowy 8 poziomu (dowiedz się więcej o tym pojeździe z zapowiedzi: Klik)
  • AMX 10 RCR – niszczyciel czołgów 8 poziomu – premium

PRZEROBIONA MISJA „UKĄSZENIE WĘŻA”

Znacząco zwiększono obszar mapy misji „Ukąszenie węża” (Snakebite), na której toczy się jej akcja. Jest to reakcja na opinie graczy, którzy twierdzili, iż teren jest stanowczo zbyt mały.

Dodatkowo, poczyniono pewne kroki w kierunku poprawy optymalizacji w tejże misji.

POPRAWKI OPÓŹNIENIA STRZAŁU

Twórcy kontynuują swoją pracę w wielu aspektach nad usprawnieniem i zoptymalizowaniem modelu strzałów. Celem jest bardziej spójne trafiania celów w sytuacjach, w których gracze strzelają do nich podczas ruchu. W ramach części tych poprawek, twórcy naprawili problem desynchronizacji, pomiędzy klientem a serwerem, która dotyczyła kierunku oddanych strzałów. Problem ten mógł się zdarzyć, gdy gracz strzelał podczas jazdy.

Deweloperzy poprawili również algorytm odpowiedzialny za kompensację lagu po stronie serwera, który to został wprowadzony wraz z aktualizacją 0.16. Jako rezultat tych działań, symulacje fizyki dla kluczowych komponentów, do których zaliczają się m.in. fizyczne pociski, pojazdy graczy i pojazdy-cele, są teraz dokładniejsze i skuteczniejsze.

PRZERÓBKA SYSTEMU „SPAWNU” BOTÓW W TRYBIE PVE

Twórcy dodali więcej potencjalnych lokacji spawnu na wszystkich mapach, jako uzupełnienie nowego systemu zatwierdzającego pojawienie się botów w określonej lokalizacji. Przed pojawieniem się bota nowy system sprawdzi jego linię wzroku oraz to w jakim obszarze znajduje się on względem gracza. Wszystko w celu znalezienia miejsca, które nie znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie gracza. Powinno to znacznie ograniczyć przypadki, kiedy boty pojawiały się w zasięgu wzroku czy nawet w pobliżu graczy.

Dodatkowo, deweloperzy wprowadzili pojazdom SI „czas rozgrzewania się”, podczas którego nie są one w stanie, ani wykrywać, ani strzelać. Takim sposobem gracze zyskują czas, aby zareagować na pojawienie się pobliskiego przeciwnika.

Uwaga: Pełna lista zmian zawartych w aktualizacji 0.17 pojawi się późniejszym terminie.

 Tłumaczenie EN-PL: sebastor

 Źródło: aw.my.com

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

sebastor

Miłośnik anime i literatury fantasy, science fiction. Pasjonat gry artylerią. Peacekeeper w Armored Warfare.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij